Posts

Showing posts from May, 2005

* Kite Tak Faham Pasal Awak *

kiter tak paham...mula-mula kenal, awak asyik tepon...tiap-tiap malam awak tepon..lepas tu ajak keluar..kiter keluar sebab kiter suka awak..masa kiter memula suker awak tu...kiter tak kisah pun awak ni kaya ker...miskin ker...ader keta ker....tak de keta ker....biler dah rapat..tiba-tiba...awak kata..."saya dah ader girlfriend sebenarnyer..tapi saya tak tahu kenapa kiter boleh jadi rapat macam ni?kenapa saya boleh suker awak?"memang ayam betul la awak ni....kiter dah syang awak...kiter cuba tahan diri tak nak kuar ngan awak dah..tapi tak tahan menanggung rindu..kiter pun kuar lagi ngan awak...awak dah nak bertunang maser tu...awak kater dah terpaksa sebab mak awak tak sihat...mak awak nak cepatkan pertunangan awak...maser tu kiter percaya...kiter tak tahu...rupanya awak nak mainkan kiter jer...biler kiter cakap gitu..awak cakap tak...awak cakap kiter tak tahu aper yang sedang awak tanggung...kiter pun percaya lagi...kiter kata pada awak, kiter kuar selagi awak tak tunang nga…