Posts

Showing posts from March, 2007

~ WEEKEND YG LEPAS.... ~

ermm......weekend yg lepas....saya membuat keputusan untuk merehatkan segala anggota badan...dengan melayan perasaan....perasaan saya dihidangkan dengan cd...bkn 1 cd...tp 16 cd korea....cite the little bride (sekrang kat 8tv)....cd tue saya pinjam..*hasil berkat usaha cik zura kite*..wink!!....ceritanya saya suke.....walaupun telah banyak cite korea yg saya tengok seakan-akan cite tersebut...tapi saya tetap suke....
ingatkan dapat meletakkan diri saya di depan tv sepanjang 36jam...namun...tidak...tetibe saya mendapat panggilan kecemasan dari seseorang....dia menyuruh saya datang ke pantai dalam...(aper kes!!!)....kemudian saya memberi alasan bahawa saya tiada kereta...(saya tidak menipu...kerna kereta telah diambil oleh tuan punya kereta yg sebenar tuk dibawa ke segamat...bertemu saudara bg kenduri kawin...saya??...saya tidak dapat ikut...sebab saya belum menjadi ahli keluarganya...ok!)...berbalik pada cerita tadi....dia berpuas hati dengan jawapan saya....namun tidak berapa lama kemu…

~ ermm.... ~

Image
resolution : 1024 * 794 pixel LCD
:: saya bermurah hati...walaupun saya di 'tag' oleh cik zura, namun saya tidak mahu 'tagkan' kepada sesiapa....

~ sakit perut ~

saya sakit perut...sejak dua tiga empat lima sampai sepuluh menjak ni memang saya selalu sakit perut....huhuhu...ada kawan saya cakap kene taun....huh...tidak...tidak...sekarang bukan musim taun kan..(ye ker?...wink!!)...erm..tapi saya tau kenapa....sebab..tiap kali saya minum susu....mesti perut saya sakit.....huhu....macam mana saya nak bagi tulang saya kuat....kalu perut saya asik sakit.....tulang kuat...perut lak meragam...hmmm......saya rasa saya kene tukar susu....kalau minum omega puls....ok la pulak...saya tidak boleh minum susu dutch lady kot....ermmm....pelik...bukan ia tetap susu ker?....

ada seorang kawan saya yang tidak suka minum susu.....jadi macam mana dia nak bagi tulang dia kuat?....soya?.....soya pun dia tidak suka minum.....ada petua??

orang kata.....doktor pun ada kata (menurut kawan saya....cik zura)....susu tidak elok untuk orang yang kene gastrik...betul ker?...tapi kenapa bila saya kene gastrik....minum susu (dutch lady)...terus kurang sakit......tp bile tidak k…

~ saje... ~

busan.....hari-hari buat benda yang sama....tapi tue la hidup aku....

ada orang cakap....
hargai hidup anda...buat perkara yang anda ingin buat...kerna belum tentu anda ada masa yang cukup untuk melakukan semua perkara yang ingin anda lakukan....betul....tapi bukan semua benda kita dapat buat...
apa yang anda mahu?...apa yang anda ingin dalam hidup? dengan siapa anda ingin kongsi kebahagian anda?...kesedihan anda?...mesti dengan seseorang...sebab itu manusia diciptakan untuk berpasangan....tidak kesah sama ada anda ingin kongsi bersama keluarga, kawan atau kekasih...yang pasti anda tidak keseorangan. baik keluarga, kawan atau kekasih.....mereka akan membantu anda kerna mereka sayangkan anda.

saya tidak pasti apa yang saya perkatakan di atas kerna saya sendiri telah hilang kata-kata..(kata-kata saya telah lari dengan kiton...agaknya..)...saya telah kekeringan idea...mungkin sebab cuaca yang tidak menentu...yang kadang2 panas telah 'mengeringkan' idea di otak saya....huh....saya t…

* kerja + kawin *

kerja....kerja....kerja.....

cepat la dapat kerja....saya inginkan pekerjaan sebelum saya konvokesyen kali kedua....

sekarang nie ramai sangat member2 kawin....huhuhu...duit pun banyak nak kene pakai...yer la...beli hadiah.....termasuk kos perjalanan lagi...tu blum kire yang jauh......siap tol lagi....kalu dekat2 area bangi ker....kl ker...boleh la jugak....nie kalu dah sampai...johor.....perak....pengsan aku.....kalu sorg nak pegi...memang tak la.....kalu ramai2 leh gak kongsi2.....huhuhu....asal la ramai sangat orang nak kawin tahun ni...tunggu la tahun depan ker...sempat la aku kumpul duit....tapi tue dah kire jodoh diaorg....so x kesah la...best gak gi kenduri kawin ni (bukan nak amik berkat ek...) sebab dapat jumpe member2 lama....leh borak2 pasal kenangan dulu2...best ape....bile ingat balik...tu la hidup aku sebagai seorang pelajar universiti dan sekolah......best....masa tu kite tak dapat nak putar balik.....
masa kite kene marah dengan cikgu.....panjat pagar sekolah....denda kut…

* 6 yg pelik... *

dah lama rasenyer x update blog...huhuhu..susah nak online skrg coz umah aku kat bangi xde internet...tunggu balik umah or g cc jela...zura dah tag aku...sori br skrg dpt reply....hmmm....6 yg pelik ek...bg aku biasa je kot....xde yg pelik......

1. tido

tido...hobi aku mmg tido ..kire dah mcm kegiatan harian aku....tapi kalu aku nak tido mesti tutup mata....yer la...sume org tutup mata kan...tp aku tutup mata yg tertutup tu dengan kain.....wajib....xjumpe kain....aku mmg xleh tido...so aku akan bawa kain (towel kecik) ke mana je aku pergi..bkn kain busuk ek....

2. kaki ayam

aku bawa kete berkaki ayam...a.k.a...x pakai selipar la...aku lebih selesa cam tu...kalu pakai selipar xleh bw kete...huhuhu..xkire la manual or auto...mmg aku kene tanggalkan gak selipar or kasut....lg 1....sape2 nak bawa kete aku...pastikan tapak kasut anda tidak kutur...sbb nnt kalu aku nak drive pulak...mesti lekat kekotoran kat kaki aku....huhuhu

3. drive

aku suke bawa kete tekan brek n clash (tul ke aku eja ni...ga…