:: MELAKA - PERUBATAN TRADISIONAL BATU KARANG @ DURIAN TUNGGAL ::

kesinambungan dari sini
tok ayah rasa sakit bawah perot lak
bile wat ct scan
doc ckp ada batu karang
xleh nk operate coz baru setel pasal jantung
kalau nk gak tunggu 3 bln lepas tu

pastu tnya sana sini
baba jumpe 1 tempat ni
bile surf tenet
mmg ramai org p cni



ni la tempatnya
kami gerak sebelum subuh lg tau dr BSP
kul 3 or 4 pagi
cian kakak n adik angkut p masuk kete
sib baik pakai CRV tok ayh
so agak selesa sket la
sampai sana dh nk dekat kul 6
dah ada 4-5 bijik kete
igt x ramai la
skaliiiiiii
jangkaan kami salah
masa baba p amik no giliran 
dah NO.56
perghhhhhh

ni tempatnya

dia buka kul 6 pagi - 2ptg je
pastu hari SELASA, RABU, SABTU , AHAD
seperti dalam kad

sbb lama bebonar nk tunggu ha
dgn ank x mandi n syok tdo
ngan nak solat subuh nnt
kami amik homestay area ctu je
bnyk

dalam kul 11 lebih dekat2 kul 12
no tok ayah makin dekat
so baru la tok ayah p duk sana
mama x ikut
dgr cite baba jek
hehehe
ustaz tu check kejap je
masuk 3 org
yg lama nk tunggu Q

ni hasil dari perubatan tu

cam xnk percaya
tapi....cam ada gak logiknya
sbb mengikut cite tok ayh
tok ayh x ckp ape2 pun...sakit kat belah mana....batu kat belah mana
tapi ustaz tu sendri yg ckp
belah kanan yg ada
baba pun tgk tgn dia mmg xde ape
hmmmmmm.....no komen

bayaran seikhlas mungkin
tapi tuk ubt akar kayu yg sapu2 n air tawar + 2 paket barli dr cosway 
total sume RM160

pas dah setel ape lg....jom jln2 bandar melaka
hehehehehe

*tp skrg ni tok ayh ckp cam sakit lg....tunggu result scan lg skali....ada lg x benda tu...sbb ms checkup ct scan tu doc ckp ada 4....1 bijik yg besar lebih kurang 1inci...yg 3 lagi kecik2....tp kalau ikut gmbr kat atas ni bile cantum lebih kurang 1 inci je....hmmmm*


Comments

Mrs. Adnan said…
Su, aku pun buat rawatan batu karang kat sini jugak..alhamdulillah skarang semuanya ok, tapi kena jugak jaga makan takut berulang balik. Moga ayah ko cepat sembuh.

Popular posts from this blog

:: SHOPPING - TILE MURAH ::

:: HOME - SURVEY - HOUSES OF LIGHTING PUCHONG ::

:: Tewah - Tempah Langsir for Living ::