Posts

Showing posts from September, 2006

suke.....x suke......

hmmm..........semlm dalam kul 10 br smpi umah.....saya penat....

pemanggil : boleh saya bercakap dengan puan suhaili?
penerima : ha?...ermm...suhaili takde...surili ada.
pemanggil : ermm...yang bagi fax tadi?
penerima : ohhh...surili....kejap ye...
pemanggil : ok

saya : hello
pemanggil : puan surili...kami tak dapat lg fax.
saya : ohh...ye ke....(sambil pk...sejak bile lak aku kawin)
pemanggil : ye...
saya : tapi saya dah fax tadi.
pemanggil : puan fax kat no mane?
saya :..ermmm.....no...bla2...(wei...saya bkn puan laaaa.......saya xkawin lg*menjerit di dlm hati*)
pemanggil :...oh ye ke...
saya : takpe la....nanti saya send skali lg....brape no fax?
pemanggil : bla2.....
saya : ok...terima kasih.....
pemanggil : sama2...puan.

waaaaa.....saya tak kawin lagi....saya status belum berkawin......br bertunang....huhuhuhu...tidak....

semalam saya sangat penat....tp saya seronok sebab dapat berbuka pose dengan cuk....hehehe...thanks cuk!

saya tidak pasti pilih saya ni tepat atau tidak.....skrg saya rasa ok.tapi …

* penat..... *

dah lama saya tidak balik ke rumah....rindu bangat....kalau la rumah saya tu dekat....tiap2 minggu saya balik....kan best mcm tu...........saya pun tidak pasti apa yang saya lakukan ni betul atau tidak...saya kurang pasti....buat masa sekarang saya gembira....tapi tidak tahu lagi untuk masa2 yang akan datang.....saya harap saya gembira......cuma ia agak memenatkan saya....mungkin bulan puasa....hmmmm...tapi kalau bukan bulan puasa pun...jalan tetap jammed...itu tidak akan berubah...melainkan jkr buat sesuatu pada jln tu...besarkan sket or buat jalan alternatif....hmmm...itu akan memudahkan orang2 yg tidak suka jammed seperti saya.hari ini seperti semalam...dan akan datang....huhuhu....betapa penat nya saya...tapi ini mungkin dugaan tuk saya......tetibe teringat akan tesis yang telah lama saya tinggalkan......huh........otak saya menjadi pening........ok..skrg masa tuk saya rehat...............*wink!!!*

* bulan ramadhan........ *

penat....penat....hmmm.....bkn sebab saya puasa....tapi sebab.....sebab saya terpaksa drive dalam jalan yang jammed bangat...3 tempt pulak tu...huhuhu....penat....

hmmm...sebab - sebab saya suka bulan Ramadhan :

1 : leh g semyg terawikh....leh kumpul bnyk pahala bile wat ibadat n bc quran
2 : suke sbb nnt leh mkn ramai2....hehehe....
3 : nnt kurang la buat aktiviti yg x berfaedah.....hehehe....pastu kurang sket buat prangai ntah ape2.....cth...tdo....(tp sekrg sy tdo mati bile waktu mlm...huhuhu...)
4 : suke.....sebab dapat rezeki.....hehehe....suke ker?...skrg saya suke la....tp nanti2...saya kurang pasti....harap2 saya tidak perlu melakukannya....eh...ni ckp psl bulan pose la...*wink!!*
5 : dpt tgk jejak rasul
6 : sebab ada mcm2 kat pasar ramadhan
7 : balik awal....*tp kene kluaq awal.........huhuhu*
8 : leh balik kg ramai2 ms nk dekat raya....hahahaha.....pastu biaq jln jammed...hehehe
9 : ajar saya bnyk bersabar.....yeahhhh.........
10 : leh kurus kot....hehehe
11 : suke suasana sahur......
12…

no tajuk maaa

hmmm...semlm sy ke s.a lagi.....penat......tapi saya bernasib baik...ditemani kak sara.kesian kak sara terpaksa membawa diri tuk seketika...maafkan saya.....saya tidak suka bawa kete di s.a..............tidakkkk....huhuhu.....hampir dua kali saya di langgar.......oh tidak...nanti mampukah saya untuk datang ke s.a seawal pagi...dah la bulan puasa....nanti makin kurus puasa saya.....ya Allah berikan la hamba MU ni kesabaran.....amin....

smpi cna.....p lunch kat seksy 2....pastu lepak kat tasik b4 tunggu cuk lunch......coz nak teman dia seblm blik bangi...cian kak sara p mane2 ntah...hehehe....sib baik la kak sara memahami...blik umah dh ngantuk2....huhuhuhu........

nanti umat islam seluruh dunia akan menyambut bulan ramadhan dengan berpuasa.........bestnye.....xsabo nak tggu bln pose.....diam x diam.......dah cukup setahun kite kawn kan cuk.....hehehe....

SELAMAT BERPUASA DI BULAN RAMADHAN

blh ke aku lakukannya.........aku hanya memohon pada Yang Maha Kuasa...dan aku bersyukur kerna pemberi…

* s.a *

dah beberapa hari saya tidak online...ini kerana kekangan masa yg ada.....serta perkara2 yg terjadi dalam hidup saya.**wink!!**

rabu - 13.09.06 : hari ini saya bersama kak sara pergi ke s.a......jalan2 cari makan.......saya harapkan org lain yg temankan....tapi keadaan tidak mengizinkan dia tuk menemani saya.....tidak mengapa....asalkan nanti saya dapat makan kennyy rogers sebagai ganti....yum...yum...*blink!*.bila selesai segala urusan....kami mencari tempat makan...kerna perut kami perlu di isi...hehehe...kak sara ajak saya makan di masjid s.a....mula2 saya agak konpius.....ermm....nak makan kat masjid....macam2 saya bayangkan.....bila sudah sampai......oooo.....ada kedai makan rupanya di dlm kawasan masjid....hmmm....tidak sia2 saya bawa org s.a.........adakah nanti saya akan jadi org s.a??....tapi saya masih syg tuk tinggalkan bangi.....oh pikiran saya keliru...mcm lagu keliru ajai dan nurul..........selesai isi perut.....saya tidak ada apa2 lagi utk dilakukan di s.a......so kami b…

* weekend *

hmmmm............weekend lepas.....

sabtu 9.9.6 : besday kwn aku n housemate aku...so epi besday tuk diaorg......ari tu aku duk je umah x buat ape2 pun...busan...nk lyn cd pun xde cite latest n best....so tgk la cite ntah ape2...hehehe....xlm pastu aku dpt msg dr zura...ajak g umah kuza...waaa..itu sudah bagus.at least aku x kebosanan kan....pastu leh tertdo jap coz ujan beb......dlm kul 3 lbh kiteorg gerak dr bangi.lepas antar nurul(opismate zura).....trus jumpe kuza....but kuza lak ada hal...so just singgah kejap jela...coz dia nk g jumpe adik dia......kiteorg plan la nk tgk anugerah era sesama...so sementara tggu mlm tu...aku n zura p la jusco kat area ctu....lepak kat secret recipe sambil mkn tiramisu n mocha...waaaa...bes2....pastu br gerak p cr kedai mkn yg ada astro coz nk tgk anugerah era...hehehe.......ok la...bes gak...dh lm x lepak ngan membe2......kul 12 lbh smpi umah...aku n zura trus tdo...hehehe.....

ahad 10.9.6 : ari ni aku bangun awal pg gak la....pastu ptg samb tdo bli…

* cik ted *

Image
yeahhhh

saya tidak keseorangan lagi kerana saya sudah mempunyai teman...terima kasih kerna memberikan saya 'teman'.saya sangat suka.semua orang rumah saya suka......yeahhhh....tima kasih skali lg....nanti saya blanje minum air ek.....

hari ahad...saya dapat makan kek....yeah!!!...saya sangat suka...sudah lama saya idamkan tuk mkn kek.....kebetulan zura dan ely pun ada join sama...sambil mkn...sambil borak...sambil tgk gambar.....tima kasih skali lagi tuk cuk.....hehehe....next time org blanjer lak ek....kite mkn ayam madu ayamas nak x?...skali lagi aku kempunan...huhuhu...

pssttt : cuk...keje lek lok...adios..amigo....chaiyok2.....

* slmt bertunang *

Image
ermm....sabtu ari tu g umah ima...dia tunang....huhuhu...wpun ponat.....tetap saya gagahkan diri tuk menghadirkan diri pada hari itu.awal2 lagi kami dah tiba di sana....terasa kesian pada seseorang kerana tiada teman....saya minta maaf banyak2...bukan niat tuk meninggalkan mu....tapi saya tinggal hanya seketika je.....sori ek cuk....memang best sangat masa hari tu.dapat berjumpa dengan rakan-rakan lama...yg dah lama tidak jumpa......waaa...wpun sekejap...tapi cukup bermakna....itu la nama dia kawan.....saya tidak mahu bercerita panjang...cukup sekadar gambar sahaja....buat ima dan zul....kawin tahun depan jangan lupa jemput lagi ya......


slmt bertunang tuk ima n zul


hehehe


wit coursemate...



tgk..jgn x tgk

balik dari gombak...kami pergi tgk wayang....best bangat cite garfield.....thanks!!!!