Posts

Showing posts from April, 2006

hari yg poyos....

hari ni hari malang n hari yg best.....best coz dh abis sume class tuk sem ni...next week just tuk study week 4 exam....coz 17hb ni aku start xam...n td br je lepas satu bebanan yg amat berat...huhhu...presentation six sigma....nk pengsan aku dok pk pasal asgmt ni....sib baik group punyer asgmt...kalu x mati idup balik pun blum kompen aku dpt buat....huhuhu..so skrg ni bole la concentrate 4 study tuk 3 paper....huhuhu....
yg malang lak coz td bile aku lepas class nk dtg ftsm...tetibe...huh....gedebuk...ada org langgar blkg kete aku...ampes lak...pompuan lak tu...pastu bole x ckp..."akak nyer kete pun teruk gak"...huh mslh nyer sape langgar sape......tp masa tu aku juz ckp ok2....jek...huh segan beb...jln jammed kan..xkan la aku nk bertekak kat ctu....aku biaq jela..mls nk lyn...igt xde la truk sgt pun...skali...mak ai...pecah sket no plat aku...ni dh msk kali ketiga orang langgar blkg kete aku...apesal lawa sgt ke smpi org suke sgt nk langgar blkg kete aku ni...huh....aku igt…