Posts

Showing posts from November, 2005

* koleksi gambo *

Image
ni la koleksi gambo2...saje je...xde keje...hehehe....

ni adah n kuza yg kasi
ely n usop masa mlm merdeka
hehehe...peace!!!
aku ngan usop...hahahahha
aku ngan cteh kat alamanda putrajaya masa nk buke pose...
benda ni aku dpt masa konvo dari famili aku.....hehehe

semlm sepatutnya aku kluaq ngan zaf n miza....tp xdpt coz miza ada hal....yer la..org dh kawin...kompen la susah sket nk kluaq....bkn mcm aku n zaf....huhuhu.......xpela....nk buat camna kan....lgpun elok gak x dpt kluaq semlm coz aku asyik tdo jek....ni sume ubat doc nyer pasal...aper la doc tu....dia ckp ubat ni ngantuk sket jek....tp aku rasa aku tdo bkn main bnyk lg.....huhuhu....sib baik bls sms pun sedar lg...kalu x...ntah aper aku melalut anti.....hehehe...sib baik awak sms sket jek masa tu.....kalu x...kompen xdpt lyn.....hehehe.....sronok ek awak p beraya ngan kengkwn.....ermmm.....kalu dpt jumpe kengkwn mmg best kan.....tambah lak kalu dah lama kite x jumpe kengkwn tu...mesti lg bnyk cite......

ari ni ok sket aku rasa...…

* pantai *

ari ni.....pepg lg aku ada prob....samb yg semlm....lepas borak ngan zam n kuza....dh ok sket.....thanks ek kuza n zam....hehehe...sori ler aku kaco korg keje....huhuhu...coz aku pun xtau lg nk ckp kat sape....awak?...ermmm....awak senyap...org igt dh off hp.....tp rupernyer xde line...cehhhhh.......

ptg tu masa sronok duk chat ngan kuza n zam.....tetibe kwn aku zaflinda call....ajak nk jumpe....yeah.....rindu gak nk jumpe dia...hehehe.....tp bile masa aku nk bla....bad lak masuk....maap ler bad....xsempat nk sembang...tu la sape suh ko masuk lmbt....hahahahaha.....

zaf ajak aku p mkn...tp aku ckp aku pose....mau membebel dia dlm kete...hahahaha.....yer la...aku pun mana tau dia nk ajak kluaq....hehehe......so...kiteorg p la pantai cahaya bulan.....kalu x silap aku.....tiap2 kali bile kiteorg kluaq jek....pantai tu la tempat tuju kiteorg....actually bkn ada aper pun kat ctu.....tp suke la tgk alam ciptaan Yang Maha Kuasa......rasa best sesgt.....duk kat batu2....sambil borak2....bnyk sg…

* nothing *

hari ni aku pose.....penat gak w/pun aku xwat bnyk keje...stakat duk depan pc jek......actually skrg aku xde mood sgt nk bercerita....bnyk sgt info aku tima.....cukup la tu kali ni...

awak....
sori la kalu sy bnyk susahkan awak......xterniat pun nk susahkan awak.....saya bukan xnk percaya kat awak.....saya akan cuba....kekadang bile saya nk percaya....ada je perkara yg buat saya terpikir lg....bole ke saya percaya?.....saya pun xnk awak tertekan.....saya tau....awak ada bnyk lg prob kat tempt keje tu....mungkin skrg saya akan cuba tuk faham diri awak.....cuba kenal awak yg sebenar...benarnyer......cuba terima brita tentang awak....sama ada baik atau buruk......dan akan terima penjelasan dari awak....cuma satu je yg saya harapkan.....awak xmenyesal dengan apa yg awak pilih.....saya xnk satu ari anti.....awak menyesal.....

awak dah terima saya......saya terima awak.....harap anti xde rahsia dr awak.....dan harap awak akan cerita aper yg patut.....bile tiba masa nyer ek....bole x? saya x nk…

*************

untuk awak....

Lelaki Idaman - Melly Gouslaw

oh tak pernah kuduga

hidup ini menjadi berubah
cahaya gemerlap di sini
sinari setiap langkahku

oh semenjak denganmu
semua gundah menjadi berubah
yang tinggal semua tentang cinta
kembali tumbuh di hati

di hatiku hanya ada kamu sayang
di mimpi malamku ada kamu sayang
semua ini hanyalah untukmu sayang
sebuah lagu tercipta hanyalah untukmu

oh lelaki idaman
memang kamu tak ada yg lain
semua gambaran idola
segalanya ada padamu

oh semenjak denganmu
semua gundah menjadi berubah
yang tinggal semua tentang cinta
kembali tumbuh di hati

oh aku bahagia
ada engkau lelakiku
di hatiku hanya ada kamu sayang

mimpi malamku ada kamu sayang
semua ini hanyalah untukmu sayang
sebuah lagu tercipta hanyalah untukmu
oh asmara

di hatiku hanya ada kamu sayang
di mimpi malamku ada kamu sayang
semua ini hanyalah untukmu sayang
sebuah lagu tercipta hanyalah untukmu

dari saya.....

hari ni pg2 lagi aku bangun kene kejutan dari cousin aku...hehehe...dah ler semalam dia buat kejutan nyanyian.....sib baik aku…

* ?? *

kul 10 je aku dh tdo.....penat punyer pasal.....lg pun tekak aku tetibe je rasa cam sakit....igt nk pose.....tp cam xdpt jek.....coz tekak aku ni rasa cam xbest la.....jgn selsema or demam dah ler......tp tanda2 ke arah tu mmg ada....huhuhu.......ermmm....dlm kul 4.45 pg td aku tersedar....buat assignment sket...dah xde mood....huhu...bile la nk siap benda ni.....dateline dh dekat.....mampos aku........ermmmmm.......

ada benda pelik berlaku dalam hidup dan kita terima kerna menganggap itu takdir dalam hidup kite yg telah tertulis sejak dulu.....tapi kite mampu mengubahnya......antara cinta dan sahabat......mana lebih penting??.....sanggupkah kite berkorban cinta demi sahabat.....seperti cerita-cerita novel atau tv??......tapi bila ia terjadi pada diri sendiri....tentu tiada jalan penyelesaian.......namun itulah hakikat yang perlu kite tempuhi........setiap yang berlaku mempunyai dugaan......seperti cerita2 novel.....tentu kite sanggup korbankan cinta demi persahabatan......tapi kepahit…

* morning *

ermmm.....hari ni awal2 lg aku dh sakit perot....sabo jela....mybe coz semlm mkn megi kot......actually anti tgh ari aku nk kene p antar akak aku......so dr xde aper nk buat......aku online ler kejap.....semlm dh tdo lmbt.....hehehe......kompen anti aku akan tdo awal...ermmm...yer ke??...hehehe.....xde idea la......assignment ada lg xsiap....tp tetibe je mood malas aku dtg....erkk....help me.....huhuhu......

dah ler aku cuti smpi bln 12...agak2 aper la yg aku nk buat anti...selain dr dok ngadap internet ni....huhuhu....at least kengkwn aku sume keje....waaaa....nk keje gak......huhuhu....dah ponat den menganggur laaa.......

* raye 3 syawal *

Image
ermmmm...hari ni akak aku kawin.....mmg penat nk bz giler....dlm reramai kwn2 yg aku ajak....kuza je yg dtg....huhuhu....penat aku ajak tau......krol lak.....xdpt dtg....ceh....nk kata xkenal.....bkn dia xpenah dtg umah aku.......salah aku gak x perasan dia call.....kuza pun aku xperasan dia sms...tp sib baik la dia dtg....hehe....ok la.....dari xde org kan....thanks ek kuza kasi akak aku adiah....kalu xkasi pun aku xkesah coz bkn aku yg kawin...hahahaha....aper2 pun thanks sesgt coz sanggup dtg....ngan jln yg jammed xhingat....anti aku p umah ko lak.....if aku x bz....sblm ko blik hukm ek!!....

aku bangun awal pg la jugak....igt baju aku dh siap....skali mak aku ckp xsiap lg.....ceh...aper punyer tukang jahit la....dh ler dh byr....tu pun xleh siap ke....bkn dah janji kan....aku hangin gak la...kalu x dpt mmg aku xikut akak aku p masjid la....duk je dlm bilik....dlm kul 9 org tu call ckp baju dh siap.boleh dtg amik...yeah.....dapat gak aku pakai baju tu....actually aku xsuke sgt warna…