* 04.06.06 *

yeah....ari ni br aku ada semangat nk bercerita.. wpun semlm dah meredah ujan p beli tiket bas....huh....kat kaunter bas dh banjir beb....dh ler aku pakai sluar putih...huhuhu....


04.06.06..sume dah selesai...ok la....wpun ada gak muka pucat n berdebar....hahahaha....cam ngok ngek jek aku rasa....sib baik la best friend aku dtg...huhu..leh la ilangkan rasa takut...igt minah tu dh xdtg dh....huh......akhirnya dpt gak aku jumpe miza setelah bbrp bln x jumpe...yeah!!....cam sesi reunion la pulok...hehehe.....masa dlm bilik ok lg....tang bile nk kluar aku rasa cam xselesa beb....knp?.....sume org tgk...malu2.....rasa cam nk nyorok kat miza pun ada.....hahaha....tp kene kontrol beb....xkan la aku nk melompat2 kat ctu....dlm bilik bole la aku melompat...xde org kan....hahahahahaha................


huh....kek yg x mcm aku nk.....coz kek yg aku nk dh di ambil org...huh...ni 1 lg aku hangin.....minah tu poyos giler.....masa aku xdtg...duk tgk2.....bile aku pilih yg tu...dia pun nk yg tu gak....ampes.....bile aku nk amik...dia ckp dh amik...cehhhhh...sblm ni ko senyap jek.....mmg...eee...mls nk ckp.....kalu ikut ati nk je g kedai lain....tp sbb bnyk lg benda nk kene setel....xpe ah.....

uik....udah tembam sket....hehehehe


hehehe.....aku pun xtau masa ni...muka blur jek....bila mak dia tanyer...kiri ke kanan.....hehehe......yg best..."muat ke cincin ni".....muat makcik....huhuhu...kecik ek jari aku...ada lg yg kecik dr aku maaaa......jari baby...kan kecik tu.....jari aku ni pun dh kire besar ....saiz 11.....hmmmm......kwn aku jari saiz 9...ha...lg kecik aper....

okeh...sekian tuk ari ni......mula2 mmg rasa berdebar...takut....tp bile dh lm2...sume ok...siap melawak lg.....hehehe...yg best lawak anak sedara dia....lala...hahahahaha....mati kutu aku...xtau nk ckp aper.......hahahahaha.....mmg malu pun ada

slamat tuk diri aku sendiri...yeahhh!!!!

Comments

Popular posts from this blog

:: MELAKA - PERUBATAN TRADISIONAL BATU KARANG @ DURIAN TUNGGAL ::

:: SHOPPING - TILE MURAH @ KAJANG ::

:: SHOPPING - TILE MURAH ::