:: korban ::

selamat ari raye tuk semua!!!

semalam penat sangat...yer la raye kan...pg2 dah pegi semayang raye(erk...tp bkn saya....ayah n abgi por je pegi...hehehe) pas diaorg balik semayg raye, terus pegi tempat korban lembu....hmmm...agak jauh dan penunjuk jalan (pakcik saya)...tersesat sket....hehehe....


on da way nak g tempat korban.....

sampai sana dah pukul 10 lebih kot....bnyk lembu....ada 4 ekor (tptu bkn kami punyer...hehehe). ayah amik 1 bahagian jek....hmmm....baru saya tau camna tuk wat korban ni....
pak imam : saya jual sebahagian daripadanya...(erk..saya dah lupe...tul ker x ek?...hmmm )
org yg igt wat korban or aqikah : saya beli sebahagian serta niat utk ape...

hmmmm...meriah gak la...sbb satu famili ada kan...pakcik2 n makcik2....tambah ngan dak kecik lg...


cian lembu ni....


abg fadzil (baju merah n ijau)....ni la papa irfan..


hmmmm


huh....sesi bahagi2


irfan berbaju melayu ...huh...

lepas tgk lembu irfan nangis sebab dia nak tido....terpaksa la p tdokan dia dulu....tapi dia tdo kejap jek...sbb bising...cian irfan.....rifan yg ramai peminat sbb asik senyum jek bila orang tegur...


on da way nak balik...irfan dah xde baju....hehehe

dah xde baju budak gemok tu...sbb panas....hehehe.....sampai je umah mandikan dia...terus tido...hehehe......igt tido la lama2 sket....rupenye...kejap jek......ptg tu g umah makcik aku coz buat mkn2 sket......cousin aku wat aqikah anak dia......masa kat umah tok imam (tempat korban tu...) sempat gak mkn sebelum balik.....hehehe...raye tahun meriah la...sebab saya balik raye kat kg....cam tahun lepas terpaksa beraye kat puchong sensorg...huhuhu.....sib baik la dapat beraye kat umah thn ni.....thn depan??....hmmmmm.......

ape2 pun slmt ari raye n hepi new year tuk sume!!!

Comments

Popular posts from this blog

:: SHOPPING - TILE MURAH ::

:: HOME - SURVEY - HOUSES OF LIGHTING PUCHONG ::

:: Tewah - Tempah Langsir for Living ::