:: BENCI !!!!!!!!!! ::

bodoh!!!
stupid!!!
eeee.....giler!!!!
sakit ati aku......cam la ko tue hebat sgt......
eeeeee........aku sepak2 ko macam bola.....
huh.....

jgn igt org akan hormat ko kalu ko pun x reti-reti nak hormat org lain....cam la ko tue bagus sgt......dasar mulut manis.....ko pun dtg keje lewat gak....mmg patut pun ko balik lambat.....bz konon....padahal ko dah x ingat.....stupid women.....skrg aku faham...patut la ko nie asik tukar2 depart. jek.....ngan perangai ko camni ko mmg dapat ramai musuh dari kawan...patut la ko 'glamour'.....stakat org kenal ngan perangai buruk ko tue baik x payah......

at least aku dh ngaku salah....aper lg x kene...kang aku x ngaku baru padan muka ko.....bz kunun...cit podah....yg ko x nk bg paper tue apesal...nie bg pun kat note stick......giler...nak suh fotostat note stick tue....ko bg je kertas sekeping tue kiteorg fotostat kalu ko dah malas sgt nak tulis......cehhh......eeeeee...sabo jela.......ko igt aku takut sgt ngan ko?.....boleh bla la.....ko pun manusia cam aku gak...pedulik aper aku....ari nie ko nak sembur lg pun ko sembur la....Allah bg mulut tuk ko ckp kan.....xpe...ko leh ckp aper2 n bnyk mane yg ko suke asalkan ko epi....tp bnyk mane pun ko ckp...benda tue tetap camtu....x gune la makcik.....biasa la...makcik2 cam ko nie kan suker membebel......

aku luper lak ari nie aku pose....pagi2 dtg keje dah hangin...sabo2....

** raye tahun nie biasa2 jek....irfan pun dah makin ok...alhamdulillah.......thanks tuk en .md. azhari sbb dtg amik saye kat kg ari tue...hiks......sori la sbb kene drive jauh2 ek.....ku perlu mencari ketenangan sblm pompuan tue call lagi tuk memberi ceramah ari nie.....

Comments

Popular posts from this blog

:: MELAKA - PERUBATAN TRADISIONAL BATU KARANG @ DURIAN TUNGGAL ::

:: SHOPPING - TILE MURAH @ KAJANG ::

:: SHOPPING - TILE MURAH ::