:: sebulan 3 ari ::

hari nie genap 33 hari umo Afni......yeeeahhhh!!!....afni dah makin besar. ni bermakna dah sebulan perot aku asik mkn ikan goreng n sayur air je....huhuhu...kene tggu lagi 5 bulan....ohhhh...dugaan tue...tp sebab 3 ari lepas terpaksa operate lagi so kene bertambah lg la pantang nyer.......harap2 lepas nie dah xde dah....sib baik yg operate ari tue pun 2cm je.....bagus2...sakit??....kompen la...mane ader x sakit kalu badan dah kene belah.....tp x sesakit ceaserean (tul ker eja nie?....lantak ah).....yg tue dah ler 7 lapisan kene belah...pjg 1 jengkal...huh....dah ler gam je.....pastu bius separuh pun cam x bius je...siap leh rase lg dia potong kulit aku....(tp apesal cousin aku ckp dia x rase??...nie mesti kes doctor tue bg xcukup kuat...huhuhu...ampes nyer doctor n spital tue...nxt time kene pk berkali2 kalu nk bersalin kat cna)yg nie 1 lapisan....pjg 2cm...pastu bg ubat tdo...sedar2 aku dah dgr sore en azhari...n rase sakit sket.....kire ok la....nextweek b4 raye nk kene g buke jahitan lak...huhuhu....raye dah xleh mkn bes2....huhuhu...xde gunanyer barbeku mlm tue kalu diriku x dpt mkn...huhuhu......tp xpela...janji aku cepat sembuh.....xlarat la wei.....huhuhu.....rase cam nk gerak pun ssh.....harap2 keputusan nnt xde ape2...sume ok...amin.....

p/s : thanks en azhari sbb ader di sisi ku.....wpun terpaksa naik trak yg bawa kete tuk redah air banjir....thanks 2 abg trak tue gak.....

Comments

Popular posts from this blog

:: MELAKA - PERUBATAN TRADISIONAL BATU KARANG @ DURIAN TUNGGAL ::

:: SHOPPING - TILE MURAH @ KAJANG ::

:: SHOPPING - TILE MURAH ::