:: yeaaaa ::

rase cam dah lama xupdate
1. sbb internet kat umah prob.....broadband lembab giler
2. bile dah smpi opis xde mood nk update
ari ni rase cam nk bercerita lak
hmmm.....
last weekend balik kg setelah lm giler afni x balik
bukan main sronok lagi sbb ramai cousin dia balik
*mama luper nk bawa kamera...so tiada aksi afni d kampung*
tapi kami balik kejap jek....coz ahad ptg ibu ada wat besday party tuk kak ngah
so smpi umah ngam2 jek.....bijak tul baba
afni g umah ibu, pastu xnk balik
terpaksa la baba g amik......mlm lak sronok main ball n panjat krusi
huhuhuhu
anak mama sungguh lasak laaaa
ari tu masa kat kampung afni dah pandai panggil nenek n atuk
tapi umi n tok ayoh xdpt lg....huhuhu

semalam lak lepas g cosway mama n afni g salon gunting rambut
yerr....rambut kami dah pendek....
mula2 mama....sbb skrg xselesa rambut panjang
bile x ikat mula la rase geli2 kat tekak n terus rase loya2...
pas turn mama, afni lak potong rambut
auntie tu ckp ssh nak potong sbb cik fenny suke pusing2 pala
huhuhu
tp akhirnya dpt gak potong
gmbr??
mama xde mood nk amik...nnt la
pas tu...balik umah mandi n makan
tgk SPA Qistina n tdo
ermmm....skrg dh boleh mkn nasi sket2
pagi td pun dh boleh mkn nasi goreng
sebab masa kat kampung dpt mkn pelam
wahhh....best giler
TQ BABA
cuma skrg ni sakit pala still ada
kali ni lain sket la dari afni dlu
huhuhu.....adik cik fenny ni macam2 sket laaa.....huhuhuhu....

Comments

Popular posts from this blog

:: SHOPPING - TILE MURAH ::

:: HOME - SURVEY - HOUSES OF LIGHTING PUCHONG ::

:: Tewah - Tempah Langsir for Living ::