:: SYMP ::

SYMP???

huh sangat stress
tapi mama senyum
senyum sampai tinge
*sbb perlu fikir takut susu xbnyk nnt*
meeting dah setel
tp bnyk benda perlu baiki
aishhh...kene dlm meeting pun sama gak

datin : aii....aper jadi ngan team u?
membe : sorg EL..sorg lg ada meeting lain
saya: senyum jek
pok pek... pok pek...
datin : ni sape yg prepare benda ni
saya: saya datin *tp jwb dlm ati..sbb terkedu dah...hukhukhuk*
datin : next time u better check betul2 yer...
saya : angguk
pok pek...pok pek...
meeting tamat

sampai bawah
membe: ada 2 org nk datang interview
saya : aishhh *perut pedih..perlu di isi*
membe: dia dtg jauh, so saya suh dia tggu korg abis meeting
saya : ok...

sib baik ada membe yg tlg
sambung buat keje
tak tahan

saya lapar
1 hari x makan
oh...susu...ari ni dapat cam biasa
7oz...alhamdulillah
saya p cari makanan

membe : aii..dah blh senyum
saya : *senyum sampai tinge*

saya makan biskut
dengan air teh
tapi perut masih lagi lapar
tetibe terbayang makanan buffet
kat hotel...wahhhhhhhhhhhh

kembali ke alam nyata
hanya ada pc, kertas2 bertimbun
tempat dah macam lalang
lalang kertas

tepi meja


saya nak balik
nak tengok muka2 princess saya
baru sejuk hati ni
nak tgk muka KING gak
hmmm...dapat makan kueh teaw handmade by KING best gak ni...yum2....lapo lagi...huhuhu

Comments

[leily.laily] said…
symp- saya yg menurut perintah gak.. heheh, arini de org nk checking aset alih.. huhuhu, stress amat sbb lom sapai² agi nih.. ;p
hehe....yer la..kite ni kan SYMP je..so kene la bnyk2 bersabar kan...

Popular posts from this blog

:: MELAKA - PERUBATAN TRADISIONAL BATU KARANG @ DURIAN TUNGGAL ::

:: SHOPPING - TILE MURAH @ KAJANG ::

:: SHOPPING - TILE MURAH ::