::52 ::

YES!!!
sikit lagi nak capai target
target tuk turunkan berat badan
target nak kurus
huhuhuhuhuhuhuhu
sebb badan makin gempal jek saya rasa
so skrg ni nak tanam keazaman
tuk kurangkan berat
pastu nk kempis kan perot
huhuhuhuhuhuh....tang perot sedikit susah
sbb mls nak wat sit up
tang berat dah ok...sbb dah leh kontrol makan
hik3...

target saya 50kg
skrg ni 52kg
yess...lagi 2 kg
ni kalu x mkn nasi kompen dpt
tapi pasni kene maintain la...hmmmm
chaiyok2
tang perot lak....nnt dulu
hehehe
sbb kene wat step by step...xleh wat skaligus
terkezut badan saya nnt
:D
so ni salah satu wish list saya. n hampir berjaya
suke3....

*psst....saya masih perlukan jam tangan....sgt2....huhuhuhuhuhuhu*

Comments

Mrs Shyza said…
gigih menguruskan badan...suen...
tulis la pasal profession baru,...
nak gak tau cmna keje skang...
chee..suka sgt request posting dgn suen...hahaha
hahahahaha...bkn gigih...tp wajib...sbb badan makin kembang bermangkuk-mangkuk...huhu...erk...pasal keje...xdok la menarik mana keje aku ni...tp xpe...akn saya cube cerita kan ek...hehehe
Mrs Shyza said…
ye la..sbb nk jumpa,tak jumpa2...nk gak tau ko hepi ke tak kt tmpt keje baru...ok ke...rumah baru cmna...ade blog,aku ble baca :D

Popular posts from this blog

:: MELAKA - PERUBATAN TRADISIONAL BATU KARANG @ DURIAN TUNGGAL ::

:: SHOPPING - TILE MURAH @ KAJANG ::

:: SHOPPING - TILE MURAH ::