:: adik - talking tom cat ::

adik suke sgt main game talking tom cat ni...siap cium2 lg hp mama...bile nmpk hp kiteorg je mula la cbuk suh bukak cat dia...ada 1 ari mama bukak fb ternmpk la ada org jual talking tom cat ni...tu pun org atas org....xkesah la...janji dpt beli kan....agak lm mama tggu...xsabo nk bg Adik main...dah dpt tu mama yg lg xcited dr adik...siap test2 lg...hehehe....mlm td adik siap bw masuk tdo lg...pastu mula la si cat tu berbunyi....last2 mama off je...suh adik tdo...pg ni pun baba ckp cbuk nk bw cat tu g school....suke sgt ngan cat tu....duk peluk jek....sib baik kakak x berebut ngan adik....xlarat mama nk beli smpu 2... satu rege dia rm30 pos rm6....so total rm36....


Published with Blogger-droid v2.0.4

Comments

lokman lis said…
beli kat mana 2? rs mcm nk beli jugak kt anak sy.. 2 yg duk survey2.. tgk ada yg hrga shja pn dh rm49.. huhu. awk beli kt mana ek rm30 je?
sy beli kat fb...dh lm...lupe lak nama fb dia ape....tp ari tu kat gm plaza pun ada..but sy xtau la brape rm

Popular posts from this blog

:: SHOPPING - TILE MURAH ::

:: HOME - SURVEY - HOUSES OF LIGHTING PUCHONG ::

:: Tewah - Tempah Langsir for Living ::