:: Dataran Putrajaya dan macam PASAR MALAM ::

ni la sbb nape cupcake mama tertangguh
dari sini
hmmmm
bukan main sronok lagi 2 beradik tu
tq baba bawa kami jln2
wpun baba penat balik keje








kami hepi!!!!


ramai org kan....
hmmmm
baba ckp dah mcm pasar mlm
mmg pun
parking kete pun susah
sesak
kakak n adik nk main basikal pun asik berlanggar je
ntah mcm2 la diaorg ni jual
or sewa
dah x mcm dlu
dah xleh nk duduk2 lepak2 kat tgh2 tu
dah xde org main badminton
sbb sesak
dlu best
lapang....tenang je
skrg...perghhhhhh
nak kene cari tempat lepak lain la

Comments

Nad MamaZN said…
Kitorg pun dh lama x ke sana
Sesak
Dah tak syok
Skrg ni lepak kt area tepi tasik kt umai tu
Selesa sket tak crowded

Muka adik sejibik muka mat
Hehe
kan....sesak yg amat
oo yeke...nnt nk try la...hehehe

erk....bkn muka maknyer ker? ;)

Popular posts from this blog

:: SHOPPING - TILE MURAH ::

:: HOME - SURVEY - HOUSES OF LIGHTING PUCHONG ::

:: Tewah - Tempah Langsir for Living ::