* nothing *

hari ni aku pose.....penat gak w/pun aku xwat bnyk keje...stakat duk depan pc jek......actually skrg aku xde mood sgt nk bercerita....bnyk sgt info aku tima.....cukup la tu kali ni...

awak....
sori la kalu sy bnyk susahkan awak......xterniat pun nk susahkan awak.....saya bukan xnk percaya kat awak.....saya akan cuba....kekadang bile saya nk percaya....ada je perkara yg buat saya terpikir lg....bole ke saya percaya?.....saya pun xnk awak tertekan.....saya tau....awak ada bnyk lg prob kat tempt keje tu....mungkin skrg saya akan cuba tuk faham diri awak.....cuba kenal awak yg sebenar...benarnyer......cuba terima brita tentang awak....sama ada baik atau buruk......dan akan terima penjelasan dari awak....cuma satu je yg saya harapkan.....awak xmenyesal dengan apa yg awak pilih.....saya xnk satu ari anti.....awak menyesal.....

awak dah terima saya......saya terima awak.....harap anti xde rahsia dr awak.....dan harap awak akan cerita aper yg patut.....bile tiba masa nyer ek....bole x? saya x nk paksa awak coz awak pun x pernah paksa saya....saya harap awak benar2 jujur..... awak penah tnyr saya...camna awak nk yakin kan saya?.....ermmm.....jwpan dia....biarla keadaan yg tentukan....kalau awak betul2......awak akan dpt keyakinan dari saya......

sok aku pun x pasti nk pose ke x....erkk.....td d/load lagu OST SALON...lagu aku mendengar mu dr arjuna dan lagu suratan atau kebetulan dari sape ntah...dh luper.......w/pun aku xdpt p tgk cite tu...xpela....anti suh adik aku beli cd jela....hehehe...td tgk preview harry potter...cam best gak....tp xpela....anti cite tu aku cr cd gak la......ermm....lagu

Comments

Popular posts from this blog

:: MELAKA - PERUBATAN TRADISIONAL BATU KARANG @ DURIAN TUNGGAL ::

:: SHOPPING - TILE MURAH @ KAJANG ::

:: SHOPPING - TILE MURAH ::