*************

untuk awak....

Lelaki Idaman - Melly Gouslaw

oh tak pernah kuduga

hidup ini menjadi berubah
cahaya gemerlap di sini
sinari setiap langkahku

oh semenjak denganmu
semua gundah menjadi berubah
yang tinggal semua tentang cinta
kembali tumbuh di hati

di hatiku hanya ada kamu sayang
di mimpi malamku ada kamu sayang
semua ini hanyalah untukmu sayang
sebuah lagu tercipta hanyalah untukmu

oh lelaki idaman
memang kamu tak ada yg lain
semua gambaran idola
segalanya ada padamu

oh semenjak denganmu
semua gundah menjadi berubah
yang tinggal semua tentang cinta
kembali tumbuh di hati

oh aku bahagia
ada engkau lelakiku
di hatiku hanya ada kamu sayang

mimpi malamku ada kamu sayang
semua ini hanyalah untukmu sayang
sebuah lagu tercipta hanyalah untukmu
oh asmara

di hatiku hanya ada kamu sayang
di mimpi malamku ada kamu sayang
semua ini hanyalah untukmu sayang
sebuah lagu tercipta hanyalah untukmu

dari saya.....

hari ni pg2 lagi aku bangun kene kejutan dari cousin aku...hehehe...dah ler semalam dia buat kejutan nyanyian.....sib baik aku xtdo lg....hehehe...dlm kul 2 kot br dia stop nyanyi....hehe....pg ni lak coz dia nk balik...hehehe.....lepas je parent aku p antar dia n makcik aku naik bas.....kiteorg p umah mak makcik aku...kire cam....nenek sedara aku kot....erkkk....bole la kot.....dh lama giler aku x p cna.....kalu xsilap aku masa aku degree thn 1 kot last aku p cna.......smpi la td.....kire dah bnyk sgt berubah......masa tu igt la balik zaman2 kecik aku....coz aku suke ikut pakcik aku dtg ctu......mak aku pun buke la cite lama....adik aku bantai gelak giler......aku pun tergelak gak...igt perkara2 tu....best la pulok.....sampai kat umah tu....still lg cam dulu2 gak...xbnyk berubah.....aku tgk nenek sedara aku tu dh xleh ckp.....tp still faham aper yg kiteorg ckp.....mak aku ckp dia masih lg igt aku n akak aku...coz kiteorg la yg slalu dtg umah dia masa kecik2 dulu.....bile masa nk salam......aku tgk dia nangis....mybe sedey kot.....makcik aku ckp dia mmg camtu....coz dia dh xdpt ckp....badan pun separuh je leh gerak...tu pun cam susah gak....coz dia penah kene strok.....ermmmm....sedey aku tgk....dah kurus sesgt.......

kekdg aku pikir....betapa cepat masa berputar.......dulu aku kecik jek.....bile dtg cna...mesti bapak aku ckp aku takut kat sorg pakcik tu....hehehe...bile pikir balik...tu yg lawak.....tp tu la hidup aku dulu...adik aku ada tanyer....knp la aku leh takut kat pakcik tu....ntah la....aku pun xtau...xdpt nk jawab ma...hehehe

sampai umah....penat giler....lgpun badan xberapa sehat....so aku tdo la...smpi ptg...hehehe...bangun2 mkn nasi...hahahah....gemuk la aku kali ni duk umah.....huhuhu...then aku berjaya siapkan assign...yeah....akhirnya....dah siap maa.....hehehe.....awak....assign kite dh siap laaa...hehehe....tp lepas ni dh xtau nk buatpe.....akak ajak p kemaman anti.....mybe lepak cna kot....teman akak sensorg coz abg kene balik kl...hehehe....tgk la camna....mesti aku busan kat cna...dah ler xde internet....huhuhu....kite tggu n lihat jela ek.....harap2 line hp ada la....hehehe....

aku igt anti dpt la tgk salon ke...harry potter ke....tp nmpk gayanyer xdpt maaa....huhuhu...aper nk buat...cuti lama sgt....huhuhu....dah takdir...nk wat camna...tima jela.....

Comments

Popular posts from this blog

:: MELAKA - PERUBATAN TRADISIONAL BATU KARANG @ DURIAN TUNGGAL ::

:: SHOPPING - TILE MURAH @ KAJANG ::

:: SHOPPING - TILE MURAH ::