~ kawan ~

ermmm...ni last aku kat umah...nt dh nk balik puchong...xtau la bile lak dpt update blog ni.....rindu nyer....huuhuu...
semlm aku tgk tanyer linda....ntah ler tetibe jek rasa nk tekan channel 4.....topik pasal lelaki n pompuan, adakah saling bergtg......ermm...mmg menarik la....bg aku kite mmg dh ditakdirkan tuk hidup berpasangan....so xkan timbul isu sape memerlukan sape......aku setuju gak la yg setiap kite perlukan sokongan dalam idup xkire la kite ni lelaki ke manusia....tp selagi kite ni bergelar manusia....kite mmg memerlukan seseorg tuk sokong kite dlm idup or dlm aper jua keadaan.....cam kite perlukan kengkwn tuk ceriakan idup kite.....aku xpasti ngan org lain....tp bg aku.....kengkwn la org yg paling bnyk membantu aku berjaya selain dr famili aku....tanpa kawan aku rasa idup aku x mcm ni....kawan yg aku maksudkan bkn hanya igt waktu senang kite....tp waktu susah gak....tu br betui2 kwn.....dalam arus perubahan zaman skrg ni...mmg susah kite nk dpt kwn yg betui2 serasi ngan idup kite...tp aku bersyukur coz aku dpt kengkwn yg dpt tima aku seadanya...yg dpt tlg aku waktu senang n susah.......tima kasih tuk sume kengkwn aku......syg korg sume!!!!
kekdg susah tuk kite puaskan ati sume org kerna kite hanya manusia biasa....tp kite hanya mampu lakukan yg terbaik....selebihnya...hanya org tersebut dpt menerima atau tidak apa yg telah kite lakukan.....

Comments

Popular posts from this blog

:: MELAKA - PERUBATAN TRADISIONAL BATU KARANG @ DURIAN TUNGGAL ::

:: SHOPPING - TILE MURAH @ KAJANG ::

:: SHOPPING - TILE MURAH ::