~ sesaat di umah ~



yum....yum...ice cream.....ermmmm......kejap je aku kat umah...huhuhu...dh kene balik puchong...huhuhuhu...sedey ahhhh......tp xpe....nt aku cuti berbln2 aku duk umah....hehehehe.....bile selongkar balik pendrive aku...terjumpe gmbr ni....tetibe je rasa nk mkn ice cream.....ermmmm...best gak ni......dulu ice cream slh satu fav aku....skrg?...erk.....bole lg mkn...tp xde la smpi kempunan kan......tp aku lg suke cup corn dr ice cream.....hehehe...yela...selera manusia akan berubah.....ikut arus peredaran la kan....ngan assignment yg xsiap lg...xtau bile aku nk siapkan....yg penting lepas cuti dh kene antar....kalu x...mati aku.....huhuhu....nk kene kemas kini mark student lg.....next week ada xam TM1813....huhuhu...sib baik bkn aku yg xam....aku tlg jg jek.....tp....sape nk teman aku balik puchong nt...huhuhu....dh ler mlm....sedey aku.......xpe2.....aku bole.....redah jela.....hehehe.....janji kete aku xwat hal cukup ah....mintak2 ler xde aper.....

kekdg aku pk ::

* adakah anda bersedia? : erk.....ye kot....hehehe.....ermmm....pk jap.....bole la sket

*adakah anda takut?:ha....mmg ler....tipu kalu aku xtakut......huhuhu...aku kekdg agak penakut..huhuhu

*adakah anda yakin?:aku percaya pada aper yg aku buat......muahahahahaha......mintak2 xde aper

*apa perasaan anda skrg?:huh....mcm2 ada......yg pasti aku tetap maintain.....hehehehehe...

ermmmm......td borak ngan sorg kwn lm....dia ckp skrg ni masing2 dh berubah...dh ada haluan idup masing2.....yup....aku pun pk camtu gak...yer la...dulu budak2.....pk nk enjoy jek.....tp skrg ada yg dh berjaya....maksud aku ada kerjaya.....ada kehidupan sendiri....so xkan la nk mcm dulu lg...xde arah tuju idup...nk bergantung pada famili.....masa blajaq dulu leh la.....tp skrg sume kene pk sendiri....buat sendiri.....parents just leh bg pandangan or pendapat mereka....cam aku td......huhuhu....sume aku kene putus sendiri....aku nk ke....xnk..ke...diaorg xleh paksa....aku yg patut pk yg baik n buruk tuk diri aku......mereka just leh bg pandangan mereka jek......ermmm....mungkin ni salah satu cara tuk kite berdikari.....tp aku sedar...diri aku masih banyak bergtg pada famili aku....huhuhuhu....knp?...ntah la...aku pun xpasti......

susah la nk pk....call awak....tp xangkat...abis tu camna.....sib baik awak call balik....hehehe....okeh....c u @ s.a ek......

Comments

Popular posts from this blog

:: MELAKA - PERUBATAN TRADISIONAL BATU KARANG @ DURIAN TUNGGAL ::

:: SHOPPING - TILE MURAH @ KAJANG ::

:: SHOPPING - TILE MURAH ::