* balik umah *

setelah sekian lama aku x blik umah......mlm ni aku blik....yeahhh....sib baik ada tiket bas seat 1.....hmmmmm....pastu pg td jumpe lec....erkkk....aku terlmbt dtg jumpe dia....dh ler x bt pwrpoint....aku wat proposal lak...huhuhu....xpe2....try jela...janji dia tima....lec ni cakap nk call aku bile surat dh dpt....ni dah kul 3.30....xcall lg...huhuhu....ntah2 dia bz kot.....huhuhu.....aku tertekan sejak 2 menjak ni...knp??...hmmmm...ada la prob yg aku sendiri pun x fhm....aku rasa sedih jek sejak 2 menjak ni....knp??.....hmmmmm.....no komen.....yg pasti aku mmg tekaad nk setel kan tesis ni.....yup.....nk siap kan gak sem ni...insya Allah...dpt abiskan this sem...xlarat lg dh nk blajar....lepas ni nk blik kg...cr keje kat umah je.....lg aman dr duk kat kl ni.....hmmmmm

ari tu g s.a....berurut...hmmmm...best tu pasal la bahu kanan aku sakit lg.....xpe...nnt blik umah....aku rehat sepenuhnya.....nk wat tesis aku....nk kene jumpe pengarah hospital lg ni....huhuhuhu...mati aku....huhuhu.....xsuke la blajaq!!!(kekadg aku pk camtu la)....bile dtg class aku suke....tp bile wat tesis...aku paling benci...

aku igt bile aku tension....ada org akan fhm......tp rupe2 nyer....ada org yg slh fhm......

Comments

Popular posts from this blog

:: SHOPPING - TILE MURAH ::

:: HOME - SURVEY - HOUSES OF LIGHTING PUCHONG ::

:: Tewah - Tempah Langsir for Living ::