* hehehe.....huhuhuhu.....haiiii!!!! *

morning!!!!.....okies.....ari ni pepg lg dh g lib coz nk cr bhn sket tuk tesis aku....pg2 dh dtg...niternet prob...igt nk blik jek...tp tetibe leh surf lak...waaaa....so leh la update blog ni...hehehe....

okies...ari tu tgk blog kuza.....ok...ape yg AKU RINDU:
* nak jumpe kengkwn sekolah, matrik n u
* teringin nk lepak2 cam dulu.
* nk g genting...main sume game kat cna
* nk g piknik gaaakkkk....(pssttt....zura nnt ajak aku ek)
* nak jumpe tunang aku....(erk....ni msk list ke??)


act bnyk yg aku rindu.....huhuhu....rindu zmn blajaq masa degree....dulu dan skrg dh x sama....hmmm tp tu la yg perlu kite tempuh.....aku ada bc blog zura.....aku nk ulas sket....(ikut pengalaman n pendapat aku laaaa)....pssttt...zura aku copy dr blog ko ek...hehehe

Di hadapan orang yang kita cinta, hati kita
akan
berdegup kencang...
Tapi di depan orang yang kita suka, hati kita
akan
gembira...

*hmmm....yg ni apesal aku x rasa....aku rasa hepi jek..... ati aku lak...hmmm.....rasa degupan normal....hehehe

Di depan orang yang kita cinta, musim
sentiasa
berbunga-bunga...
Di depan orang yang kita suka, musim itu
cuma
berangin sahaja...

*berbunga ker??....aku rasa dulu ada la angin ribut cam sedikit taufan....skrg....ermm...musim winter ada la kot....hehehe

Jikalau kita lihat di dalam mata orang yang
kita
cinta, kita akan kaku...
Tapi jikalau kita melihat ke dalam mata
orang
yang kita suka, kita akan tersenyum...

*apesal aku x kaku ek...siap leh lompat2 lg...hehehe....tp aku akan tersengeh....senyum selebar mungkin.....kalu bad mood.....masam semasam mungkin...hahahaha

Di depan orang yang kita cinta, lidah kelu
untuk
berkata-kata...
Di depan orang yang kita suka, lidah bebas
berkata apa sahaja...

*lidah ku bebas berkata2...tp kene jg2 gak...kot2 terlbh kata ada yg majuk...nnt aku buat bodo jela.....(aku xreti nk pujuk org majuk....so moral of da story....jgn majuk ngan aku...aku majuk ngan org xpe....coz nnt org tu pujuk aku....bes2...hahahaha)

Di depan orang yang kita cinta, kita menjadi
malu...
Di depan orang yang kita suka, kita akan
tunjukkan imej yang sebenar...

*yg ni aku bantah sama skali.....xde nye nk kontrol2 dpn aku....ada org tu ckp "yer la...nnt kawin pun dpt tau gak..."....so...bak kata zura....tru color beb....hahahaha.....

Kita tidak boleh merenung mata orang yang
kita
cinta...
Tapi kita selalu merenung mata orang yang
kita
suka...

*eh....aku blh jek.....hehehehe

Bila orang yang kita cinta menangis, kita
akan
turut menangis...
Bila orang yang kita suka menangis, kita
akan
turut membuat dia gembira...

*betui2.....hehehehe

Perasaan cinta bermula dari mata,
Perasaan suka bermula dari telinga...
Jadi, jikalau kita berhenti menyukai
seseorang
yang kita suka... umpama kita membuang
telinga
kita
Tapi jika kita cuba menutup mata
Cinta berbuah menjadi airmata

Setiap orang yang akan mengalami ini
dalam
hidup mereka,
Cuma fikirkanlah bersama-sama siapa yang
anda
cinta

*so dr sume ni.....bg pendapt aku......cinta sesuatu yg subjektif.....suke??....hmmm....kite akan suke sume seorg....act bkn org jek...benda pun blh....tp bkn sume org akan suke kite......akan terima kite.....kite leh suke sume org...tp tahap kesukaan kite pada setiap org berbeza......bg aku.....cinta ni adalah 1 kasih syg....tp kalu kite x suke......kompen kite xde cinta.....camna kite nk dpt cinta....kalu kite x suke org tu?...so dr suke blh jd cinta....tp cinta xleh jadi suke.........hmmmmm.......

Comments

Popular posts from this blog

:: MELAKA - PERUBATAN TRADISIONAL BATU KARANG @ DURIAN TUNGGAL ::

:: SHOPPING - TILE MURAH @ KAJANG ::

:: SHOPPING - TILE MURAH ::