* kenangan.....*

bile tibe bulan pose ni.....teringat masa blajar dulu.....best sangat.....kenangan tolong tapau makanan kat member.......dulu masa tahun 1.....masa di kolej aminuddin baki.....saya berjalan kaki dr kolej ke fakulti.....kekadang saya sorg sekiranya imah tidak ke class...kalau tidak kami berdua.....panjat bukit.....penat....tapi itu la pengalaman yg kami dapat....biasanya kami berjalan bila class tamat waktu petang.sebab pakcik bas x suke masuk ke kwsn fakulti kami.yer la...masa tu fakulti tue baru je buka...bus stop pun xde...dari tunggu bas...baik kami jalan....at least...sampai gak sebelum berbuka......bila nak buke pose...bilik saya akan menjadi pilihan....suke2......buka dgn yanie, imah, umi, kak yus n dira......wlpun dira berlainan blok..tapi dia suka dtg blok kami...hehehe.....pastu g semayg terawih di foyer kolej......sronok...wpun balik dr class terus cari katil (sebab penat jalan)...tapi sronok.....kami biasa beli makanan di kolej je.sbb xde kenderaan nk keluar ukm...biasala...br masuk...
bile duit ada...kami g kl....yg paling best...jalan TAR...yeahhh...saje jln2....pastu kami shopping di sogo....yg x tahan naik komuter mesti bersesak.....huhuhu.....tapi kalu skrg sy di beri pilihan naik komuter dan naik kereta....saya nak naik kereta....wpun jln jammed...saya tetap dapat duduk....hehehe.....tapi itu sumer kenangan.....kalau dapat balik zaman blajaq dulu....saya yg paling seronok...dapat borak dgn kwn2...mcm2....skrg??...skrg masing2 dah ada tanggungjawab.....nak jumpa pun susah....hmmm...mungkin 1 hari nanti....kami akan berjumpa lagi......

Comments

Popular posts from this blog

:: SHOPPING - TILE MURAH ::

:: HOME - SURVEY - HOUSES OF LIGHTING PUCHONG ::

:: Tewah - Tempah Langsir for Living ::