* kursus dan cuti *

dah lama saya tak update blog...kerna saya dah lama tidak ke ukm.....sebabnya??....saya tiada kereta....kemana kereta saya menghilang???...biasa la...manusia kalau sakit....mesti jumpa doktor....begitu gak la ngan kete...bila dh 'sakit'...mesti di bawa jumpa doktor.....tp yg mslh nyer....sbb doktor tu nun jauh sgt......huhuhuh....sib baik ada encik md azhari sham yg baik budi memberi kete pada saya....hehehe...silap...beri pinjam....tp saya buat mcm harta sendiri.......xpe ke cuk??....hehehehe

sbb skrg masih lg d bulan syawal....maka masih ramai yg buat open house...n ramai la yg g open house...ari tu weekend x sempat g open house sbb terpaksa g kursus...xpe ah....janji dpt sijil...nnt xyah penat2 nk pk benda tu dah.saya sudah merdeka.....hahahaahah...ye ke merdeka?...hehehe.ok la g kursus tu....tp biasa la bile ceramah waktu ptg...kompen la mengantuk sket.....bnyk pun ye gak....makanan ok....tp masin..huhuhu...saya tidak suka manis.....nnt kencing manis....huhuhu...langkah berjg2 ek.....sib baik kursus tu 2 ari je.....kalu berhari-hari...xdpt saya byangkan......penat gak la...start awal2 pg.....tp sbb terpaksa.....kene la amik kan....actually ada faedah nya....nak tau?....nanti anda g kursus kawin....anda akan tau ape faedah nye....hehehehe......

saya x sabo tuk berjumpa dgn irfan ari jumaat ni...best la dpt main ngan budak gemok...muah!!.....tp sy nk gak jumpe ngan seseorg.....kalau blh la....kalau dia nk jumpa sy....

Comments

Popular posts from this blog

:: MELAKA - PERUBATAN TRADISIONAL BATU KARANG @ DURIAN TUNGGAL ::

:: SHOPPING - TILE MURAH @ KAJANG ::

:: SHOPPING - TILE MURAH ::