* penat dan takut *

weekdays cam biasa aku asyik g jumpa lec je...risau pasal analisis tesis yg ntah ape2....aku pun xtau ape yg aku buat.camna aku nk present nnt...mati...oh mati la otak aku kali ni...ari tu puan tanyer pun aku dh buat blur....yg best...dia tanyer....pastu dia tlg jwb....aku...dgr...tp masuk tinge kiri...kuar tinge kanan....huh....aku pun xtau ape yg aku pk....but yg penting skrg...aku nk cepat2 abis....yeah!!!!...........so last ari jumaat aku jumpe puan wat kali terakhir.....dia kata sume ok....at last....sronok bangat.....so weekend aku mmg cuti sakat....but sepatutnya aku kene siapkan slide presentation tuk lusa....waaaa..........skali lg...mati aku........

weekend 25hb november 2006 : mula2 mmg xnk ikut kak ita....but....dh xde org kat umah...so aku ikut laaa......at least leh ilang tension tesis....pastu kak ita nk g jln chow kit.....huh...agak2 sesat gak la......nak tanyer en azhari sham pun...dia ada meeting.....tanyer zura...but still x fhm..akhirnya ada sorg insan dpt tlg.....pastu baru g umah cousin kak ita kat dato ' keramat.....ponat gak..coz kiteorg silap dtg awal...patut lmbt sket...lm tggu br dpt mkn...huhuhu....balik dh ptg....batal niat nk wat tesis....rehat2 jap....pastu en azhari ajak dtg s.a....ha??....penat x ilang lg....tp xpe ah...ku gagahkan jua tulang aku yg comel ni tuk drive g s.a......dah ler jln jammed...agak tension...tp tuk seketika.....sib baik balik en zahari sanggup antar....kalu x....sy jual wkc **44 awak....hahahaha (tp xleh...nnt saya xde kete nak guna.....ape2 pun thanks ek bg pinjam wkc)....balik dh pg....huh.......

ahad 26.11.06 : g umah kak mon...igt x jadi...sib baik la en azhari ckp awal2 nk gerak......kang kalut lak saya...hehehe......best la....mkn pun sedap...wpun mmg ponat...tp sronok....hehehe.....ada ke ckp kiteorg dah kawin...yg en azhari pun main lyn jek...cian makcik tu.....smpi umah dh mlm...sbb terpaksa g s.a dulu amik kete yg sy tinggalkan semlm(tetibe rasa wkc **44 mcm kete saya....boleh x en md azhari sham?...hehe bak kata pepatah....kete mu kete ku jua....tp kete ku...tetap jadi kete ku...hahahaha)...huhu....nyesal lak x blik sendiri mlm tu...kang dh kene drive sendiri.....smpi umah magrib....elok la...cam burung pulang ke sarang......

isnin 27.11.06 : sibuk wat tesis..........uwaaaaa............tension2.....xsabo nk abis......next week leh balik kg....ari ni en azhari g terengganu lagi....huhuhu......busan...busan....

Comments

Popular posts from this blog

:: MELAKA - PERUBATAN TRADISIONAL BATU KARANG @ DURIAN TUNGGAL ::

:: SHOPPING - TILE MURAH @ KAJANG ::

:: SHOPPING - TILE MURAH ::