~ bengang!!! ~

saya geram....
saya sangat geram...
saya amat geram...
saya tersangat geram....

adakah saya seorang yg senang dibuli?...saya tidak pasti...
kenapa kerja sendiri tidak boleh buat....dah tue siap tgk movie lagi kat pc.....helllooooo....dapat gaji buta ker?
mentang2 la dia 'ketua'...suke2 arah orang buat kerja dia.....aku yang baik hati nie tolong la coz igt kesian kat dia...banyak keje dia nak buat...but!!...rupe2 nyer dia boleh bersenang lenang....ampes....LELAKI YG PEMALAS !!!
huh....teramat la geram sekarang...kalau boleh nak je g tumbuk muka dia.....

pelik....kenapa?....hmmm..apa yg dia x puas hati sebenarnya....macam la diri tue bagus sangat....ingat orang dia je yg bekerja dengan keadaan yg sibuk...orang lain x?....hellooooo...tolong la....jgn nak perasan....pastu ada je benda yg x puas ati...huh....ni lagi sorang lelaki.....tak faham la.....perangai macam perempuan....patut la...kawan dia ramai perempuan...huh.....

Comments

shu said…
cik, dah keje? kat mana? lama tak dgr berita ko. Take care eh..
blinkblink said…
YER PUAN...HMMM...KEJE BIASA JEK ..PKS...STAKAT ISI MASA LAPANG....TGH TGGU KEJE YG BETUL...HUHUHU...STAKAT NK SARA IDUP SENDIRI...TU PUN STILL -VE...HUHUHU

Popular posts from this blog

:: SHOPPING - TILE MURAH ::

:: HOME - SURVEY - HOUSES OF LIGHTING PUCHONG ::

:: Tewah - Tempah Langsir for Living ::