~ bulan-bulan yang lepas.....~







biru?...


saya suka warna ni....


saya tahu En Md Azhari Sham pun sama....adakah kite sama?...hmmm...sudah tentu tidak...kite berlainan jantina...awak lelaki...saya


perempuan sudah tentu kite berlainan....namun kite boleh jadi abang dan adik...betul?....erm....boleh tapi bukan secara sah....sebab kite sememangnya tidak mempunyai apa-apa ikatan....(ye ker?....tipu sunat boleh x?....wink!!)



bulan lepas g kenduri kawin housemate kat kelate...sempat la balik umah...(huhuhu....windu kat orang-orang di rumah...huhu...windu kat bilik...)...best sebab dapat bawa mr kelisa...yeah...walaupun tidak biasa...namun seperti kata bapak saya...lama2 kite akan biasa....hmmm....


bulan lepas gak g kenduri kawin kawan or bestfriend en md azhari sham...hmmmm....jauh tu xdela jauh macam pegi kenduri kawin housemate ku......kebetulan en md pun dtg dengan berbaju biru.....kebetulan jugak pengantin pun pakai warna biru....sama ngan kiteorg...oh....memang banyak benda yang kebetulan terjadi dalam hidup kite....or kite dikatakan mempunyai firasat yang kuat?....(saya pasti en md azhari sham boleh jawab....sbb dia selalu dapat membaca apa yg terjadi pada saya.....erkkk....wink!!)


sebenarnya saya busan...busan yang teramat sanat tidak tahu untuk apa saya bercerita.....


minggu nie saya akan berjumpa seseorang yang amat saya rindu.....semalam saya sempat beli baju untuk dia....tidak pasti adakah ia dapat pakai baju itu atau tidak..kerna dia semakin besar skrg.....huhuhu.....saya harus berjaga-jaga agar dia tidak mengigit saya kerna skrg dia mempunyai kebolehan utk melakukannya....

Comments

Popular posts from this blog

:: MELAKA - PERUBATAN TRADISIONAL BATU KARANG @ DURIAN TUNGGAL ::

:: SHOPPING - TILE MURAH @ KAJANG ::

:: SHOPPING - TILE MURAH ::