:: afni @ putrajaya ::

ahad pagi
got a call form kawan lama
dah dekat setahun tak jumpe
erm... so long kan
sib baik baba nak
dalam tengah hari
pas setel sume
syarat dari baba kalu nk kuar umah, setelkan sume keje umah
erm...bertolak ke putrajaya
sasaran rumah auntie hawa
yer...baru malam tue mama cakap kat baba
"ayang tak tengok lagi raina"
so tengah hari tue dapat jumpe raina
walaupun mama n abah dia sakit mata
hehehe
yang penting
mama dapat jumpe auntie dira
yesss.....
bukan senang nak jumpe orang penang nie
dira still da same person la
nothing yang berubah
sronok sangat coz dapat jumpe kengkawan lama
baba pun dapat jumpe kawan dia gak
opss...tak luper...cik fenny dapat jumpe cik raina
hehehe...suker tengok gelagat diaorang
and masa kuar makan kat teja
cik fenny berjaya basahkan separuh seluar jeans mama
huh...hebat anak mama
buat kali pertama gak
cik fenny makan buah tomato n nasi ayam
hmmmm....

kat umah auntie hawa


wit auntie dira


cik fenny lari dari auntie dira...hehehe..


mama...amik gmbr afni laaa...


ops...nampak seksi laa...


**thanks to my beloved hubby coz sanggup kuar gak ari ahad wpun dah janji xnk kuar
**thanks to hawa n famili coz lyn kiteorg
**special thanks to dira coz ko still igt kat aku...even sesetgh org kwn aku dah luper kat aku...but now aku rase aku ader lg kawan 1 u yg still igt aku...

Comments

Shu said…
ko agak2 aku igt tak kat ko?


eh.. dira.. lama xjmp. (terbayang dira dok dpn computer menyiapkan final project dgn muka tension..)...
awe said…
suen, sowi minum air aje...
ingt nak beli kuih mane2 tapi redza cakap tak payah sebab nak lunch sama2 kat luar...
nak masak??? heheh kunun2 sakit mata takleh masak, apeKaH???
dira cakap alasan tak kukuh :p
ooo cik fenny, rindu laa...
cik fenny tumpahkan air kat seluar mama ye...

Popular posts from this blog

:: MELAKA - PERUBATAN TRADISIONAL BATU KARANG @ DURIAN TUNGGAL ::

:: SHOPPING - TILE MURAH @ KAJANG ::

:: SHOPPING - TILE MURAH ::