:: saya sedang MARAH!!! ::

aper tengok-tengok??


saya sedang bengang
saya sedang marah
saya tak dapat aper yang saya nak
saya rasa nak mengamuk
huh
sungguh tidak adil!!!
saya nak
tapi kenapa tak dapat??!!

*mungkin tue yg bermain di fikiran cik fenny*
terpaksa duk dalam walker
takleh masuk dalam bilik
sebab mama sedang pakai laptop
kang nanti abis cik fenny gigit
huhuhuhu
sebab cik fenny suker gigit mouse bile ader color biru n merah
dah la tak mandi lagi...anak mama bau macam ahhh....

--> bile 1st time bulan pose ni ader org ketiga
agak kelam kelibut sket la
tp sib baik baba tlg mama
so ok la
baba kemas umah n mama masak
cik fenny duk main jek
bln pose mama balik kul 4.30ptg
so sempat la masak
sampai umah kul 5
kekdg kalu baba sampai dulu, baba masak air n kemas umah
tp kalu mama sampai umah dulu, mama yg masak air n kuarkn brg2 tuk masak
kemas umah???
still lg baba
bile btul2 ader masa br mama kemas
kul 6 amik cik fenny
pastu sambung masak
baba jaga cik fenny
dah siap masak
rehat kejap
main2 ngan cik fenny
dah berbuke
cik fenny pun cbuk nak makan sama
haishhh
agak leceh, tapi terpaksa gak
kene stop makan, bagi cik fenny makan or kekdg gilir2 mkn ngan baba
huhuhuhu
tapi cukup senang bile cik fenny dah tido
kul 9 lebih
masa tido tuk cik fenny
kalu mama tak ngantuk leh online
tapi biasa mama tido...hiks....kul 4 bangun sahur
sib baik cik fenny tido masa sahur
so agak senang tuk kami
yeaa.....raya nanti??...suke2...sbb cik fenny dah ader...nnt leh buli abe long n kyra...hahahahahha....

Comments

Popular posts from this blog

:: MELAKA - PERUBATAN TRADISIONAL BATU KARANG @ DURIAN TUNGGAL ::

:: SHOPPING - TILE MURAH @ KAJANG ::

:: SHOPPING - TILE MURAH ::