:: anak mama..... ::



skrg ni anak mama dah lain
dah manja sangat
tu mama xkesah
yg mama kesah
bile malam jek
nangis
mama pun xtau nape
baba pun sama
pening kami
sebab dari bby sampai la skrg afni x penah meragam
kalu dia bangun nak susu pun
dia diam jek....n then kejut kiteorg
but now...sket2...nangis...sket2 nangis
huh....dah 2 malam mama x cukup tido
semlm baba bawa g bangi
cik asan bawa jumpe uncle...erk...ke atok...hehehe...kat surau an-nur bangi
ermmm....ank mama kembung perot ek...bnyk angin
balik semlm pun dh lewat
dlm kete masa balik cik fenny tdo
tp semlm kurang sket dia nangis, wpun ada gak
pagi td pun pas mama g keje
baba bgitau cik fenny nangis lagi
baba buke astro oasis...n then cik fenny tgk smpi tertido
tp bile bawa g umah ibu tgk si dani tu bukan main sronok lagi
aaiiii....anak mama....

semlm masa balik keje
nak g amik cik fenny....
terkejut mama
cik fenny xnk!!!
huh....nape ni
ibu cakap tgh ari dia demam sket
mmg badan anak mama panas pun
ermmm....sbb cik fenny xnk, so terpaksa tggu baba balik g amik kat umah ibu
pastu masuk umah ngan baba
buat xtau je bile mama panggil n tanyer dia
huhuhuhuhu......
anak mama dan jadi anak baba la....
sedey mama
tapi xlama pastu dia manja balik....tgk mood dia la
kekadg mama duk tgk tv...tetibe je dtg pok mama....
huk....syg2....sabo jelaaaa....

psst:mama doakan ank mama cepat baik!!!

Comments

PapaMama Zakwan said…
zakwan penah kena mcm afni
kami bawak gi darussyifa' jugak.
ada gangguan..
lepas mandi n bagi minum air yg ustaz tu bg alhamdulillah,dah ok..
tgk2 kn afni jugak..sbb riso apa2 je nnt..
ek....alhamdulillah zakwan dh ok...erm...afni ari tu ustaz tu ckp dia kembung perot....tp semlm bagi mkn nasi sblm dia tdo...so mlm tu dia x bangun nangis or mintak susu dah...rupe2nyer dia lapo....hehehe...sbb sblm ni mmg biasa mkn mlm ngan dia....sejak 2 menjak ni jek sue dh x masak...so xde la dinner....dia pun xmkn dh...tu yg nangis...lapo rupernyer...hiks!
PapaMama Zakwan said…
oo..afni lapo..igtkn mcm zakwan..;p

Popular posts from this blog

:: SHOPPING - TILE MURAH ::

:: HOME - SURVEY - HOUSES OF LIGHTING PUCHONG ::

:: Tewah - Tempah Langsir for Living ::