:: Cinta Bertasbih ::

Bertuturlah cinta
Mengucap satu nama
Seindah goresan sabdamu dalam kitabku
Cinta yang bertasbih
Mengutus Hati ini
Kuserahkan hidup dan matiku padamu

Bisikkan doaku
Dalam butiran tasbih
Kupanjatkan pintaku padamu Maha Cinta
Suda di ubun-ubun cinta mengusik resah
Tak bisa kupaksa walau hatiku menjerit

Ketika Cinta bertasbih Nadiku berdenyut merdu
Kembang kempis dadaku merangkai butir cinta
Garis tangan tergambar tak bisa aku menentang
Sujud sukur padamu atas segala cinta

tadi dalam kete
nak gi keje
dengar HOT.FM
diaorg mainkan lagu cinta bertasbih
sangat best
mama suke
lirik dia pun menarik

ermmmm
ari tu (kat emel) ngan kawan rapat mama
dah lama sangat tak jumpe
last jumpe masa mama masih tunang org....
skrg??...dah anak sorg....huhuhu
dia pun bz
mama pun bz
kami kawan dah masuk 11 tahun kot
lama kan....
dia cakap dia suke tgk life mama skrg...hepi mepi...bahagia giler
dan dia ada cite sket pasal life dia skrg
mama doakan dia bahagia

aper yg dia cakap buat mama terfikir
mungkin ini la balasan yg mama dapat setelah merasa sume perkara masa lampau
thanks to GOD
yup...sangat-sangat sebab apa yg ditentukan tuk hidup mama......sangat-sangat mama hargai sekarang
bile ingat balik...cam orang bodo pun yer gak, leh tergelak sendiri
tapi kata orang...pengalaman mematangkan fikiran seseorang
n now mama dah rasa
dan setiap yg terjadi ada maksud yg tersendiri
tuk kebahagian yg mama dapat hari ni bukan senang
sebab mama dah rase sedih, kecewa, sakit hati n macam2 lagi tuk sebuah kebahagian yg sangat berharga
so ni la hasil kesabaran kite menempuh dugaan dan perjalanan hidup di bumi Allah ini

mama ada baba
mama ada cik fenny
mama ada family n family in law
mama ada kengkawan
so LENGKAP!

psst: thanks to auntie adah.....sbb ko ada ms aku sedey dlu...igt balik leh gelak guling2....

Comments

Popular posts from this blog

:: SHOPPING - TILE MURAH ::

:: HOME - SURVEY - HOUSES OF LIGHTING PUCHONG ::

:: Tewah - Tempah Langsir for Living ::