:: cooking ::

sbb dah separuh bulan pose
masing2 sibuk nak raya
dah start order biskut, kerepek
baju sume dah start beli
preparation raya sume dah start berjalan
yg dah start buat biskut raya pun ada
jahit manik pun tak ketinggalan
yang start blaja wat biskut, kek n mcm2 lagi
sume tuk raya

mama pun sama gak
dah lama giler x buat biskut
bile tgk resepi cam teringin lak
kek pun yer gak
bulan pose ni pun teringin gak nak masak itu ini
tp kesudahan nyer
param gak jadi pilihan
sbb balik2 keje...amik adik n kakak
sudahnya adik asik nangis
xleh nk biarkan
kene duk ngan dia sentiasa
huhuhuhu

mama ada bgtau baba nak buat biskut
baba support je
cuma skrg sume bergantung pada mama
kalau betul nk buat
kene beli brg2
yg penting
kene beli mixer
huhuhu
mixer dulu dah selamat kakak kerjakan
tapi best gak kalu dapat suasana dapur yg cam ni





lagi best kalau dapat yg ni



sgt2 suke...bestnyer....
hmmm...kompen lagi bersemangat nak masak
berbanding skrg la....hehehehe....nk mimpi sat ekkk...waaaa...sronok2....
btul la org ckp org pompuan ngan dapur x dpt d pisahkn...hehehehe....

*ari ni nmpk sgt xde keje...smpi post entry bnyk...hahahahahha

Comments

Popular posts from this blog

:: SHOPPING - TILE MURAH ::

:: HOME - SURVEY - HOUSES OF LIGHTING PUCHONG ::

:: Tewah - Tempah Langsir for Living ::