:: Dating - 1st day - Bunohan @ Mid Valley ::

mama nk tgk cite cinta kura-kura
sbb nk bawa kakak tgk cite ni
saje....
knp x pilih SEEFOOD?
ntah la...sbb kakak dah kurang tgk cite kartun ni
dia biasa mintak tgk
"kakak nk tgk cite mama la"
mkaksud 'cite mama' tu adalah cite melayu
hehehehe
tu pasal cam nk bw dia tgk cite CKK tu
tp baba ckp kakak bw p main air n taman pun dh hepi
free jek...hahahahah

baba ada suarakan pendapat nk tgk cite BUNOHAN
n mama pun ada wat review pasal cite ni kat tonton filem
best...n tgk trailer kat youtube
cam best
so setuju tgk ngan baba
lepas je mkn ikan bakar tu
kiteorg gerak ke mid valley
agenda kedua dating
tgk wyg cite BUNOHAN

BUNOHAN


cite ni agak berat.....bg sesiapa yg suke cerita cam yasmin ahmad n sewaktu dgn nyer...leh tgk
tp bg mereka yg suke cite cam razak mohaiden tu...baik xyah tgk
sbb cite ni perlu kite berfikir
part yg best pasal cite ni
dialog dalam bhs kelate
mama suke
baba sikit tidak fhm...sbb baba ckp kene bc translater kt bawah...hehehe
xpe baba....nnt download...tgk bnyk2 kali ek
baba ckp pelakon2 ni amik masa 3 bln tu blajar bhs kelate
n mmg tahniah la mama ucapkn...coz cam zahiril teror la ckp kelate....faizal husin pun sama...bron...hehehe...bravo2
sape2 yg blum lg tgk...sile2 la p GSC or http://www.tgv.com.my/ ek
ni ada plot cite dia kat bawh


Comments

zura said…
aku memang nak tengok cite ni tapi khalisya kecik lagi..:((..haruslah tunggu download or astro first aje..sinematografi die cantik tak?hihihih...
ek..hehehe...cantik....bg aku cite ni mmg sgt best...hehehe...harus tonton

Popular posts from this blog

:: SHOPPING - TILE MURAH ::

:: MELAKA - PERUBATAN TRADISIONAL BATU KARANG @ DURIAN TUNGGAL ::

:: HOME - SURVEY - HOUSES OF LIGHTING PUCHONG ::