suke.....x suke......

hmmm..........semlm dalam kul 10 br smpi umah.....saya penat....

pemanggil : boleh saya bercakap dengan puan suhaili?
penerima : ha?...ermm...suhaili takde...surili ada.
pemanggil : ermm...yang bagi fax tadi?
penerima : ohhh...surili....kejap ye...
pemanggil : ok

saya : hello
pemanggil : puan surili...kami tak dapat lg fax.
saya : ohh...ye ke....(sambil pk...sejak bile lak aku kawin)
pemanggil : ye...
saya : tapi saya dah fax tadi.
pemanggil : puan fax kat no mane?
saya :..ermmm.....no...bla2...(wei...saya bkn puan laaaa.......saya xkawin lg*menjerit di dlm hati*)
pemanggil :...oh ye ke...
saya : takpe la....nanti saya send skali lg....brape no fax?
pemanggil : bla2.....
saya : ok...terima kasih.....
pemanggil : sama2...puan.

waaaaa.....saya tak kawin lagi....saya status belum berkawin......br bertunang....huhuhuhu...tidak....

semalam saya sangat penat....tp saya seronok sebab dapat berbuka pose dengan cuk....hehehe...thanks cuk!

saya tidak pasti pilih saya ni tepat atau tidak.....skrg saya rasa ok.tapi saya tau nnt saya terpaksa buat MR....maka saya tidak suka.bila saya tidak suka....saya tak kan buat benda tu....pada masa tu...saya rasa saya tau apa yg saya nak....biarlah keadaan yg tentukan.skrg kalau boleh...saya tidak ingin buat MR....doakan tuk saya spy saya tidak buat MR....saya tidak suka MR
erkkkk...tenson bile igt tesis saya.....sronok bile hari jumaat tiba....esok boleh rehat n buat benda yg saya suke.....tido!!!!

Comments

simeone said…
Hidup kitani, kita akan rasa hepi kl kita dpt buat apa yg kita suker.Kita akan buat sesuatu tu dgn jiwa dan hati kita, kerana ianya mmg dtg dari hati. Walau sesukar manapun kita ttp akan rasa hepi kerna ianya sesuatu yg disukai. Tetapi peluang untuk kita dpt sesuatu yg kita sukai itu bukannyer mudah..kerna tuhan hendak menguji kita setakat mana kesabaran kita dengan dugaannya. Kalau tidakpun anggapla permulaan untuk sesuatu yang lebih baik kerana kita merasakan ianya sgt sukar tanpa kita mencubanya ataupun kita merasakan inginkan sesuatu yg menyeronokan, walhal kita sebenarnya tdk tahu yg diri kita ini sebenarnya tdk berkecenderung dalam sesuatu yg kita sukai itu. Justeru itu Tuhan mahu meletakkan sesuatu pada tempatnya kerna Tuhan itu maha mengetahui. Anggapla sesuatu itu sebagai hikmah untuk himah yg sememangnya kita tidak sedari.

Popular posts from this blog

:: SHOPPING - TILE MURAH ::

:: HOME - SURVEY - HOUSES OF LIGHTING PUCHONG ::

:: Tewah - Tempah Langsir for Living ::