* bulan ramadhan........ *

penat....penat....hmmm.....bkn sebab saya puasa....tapi sebab.....sebab saya terpaksa drive dalam jalan yang jammed bangat...3 tempt pulak tu...huhuhu....penat....

hmmm...sebab - sebab saya suka bulan Ramadhan :

1 : leh g semyg terawikh....leh kumpul bnyk pahala bile wat ibadat n bc quran
2 : suke sbb nnt leh mkn ramai2....hehehe....
3 : nnt kurang la buat aktiviti yg x berfaedah.....hehehe....pastu kurang sket buat prangai ntah ape2.....cth...tdo....(tp sekrg sy tdo mati bile waktu mlm...huhuhu...)
4 : suke.....sebab dapat rezeki.....hehehe....suke ker?...skrg saya suke la....tp nanti2...saya kurang pasti....harap2 saya tidak perlu melakukannya....eh...ni ckp psl bulan pose la...*wink!!*
5 : dpt tgk jejak rasul
6 : sebab ada mcm2 kat pasar ramadhan
7 : balik awal....*tp kene kluaq awal.........huhuhu*
8 : leh balik kg ramai2 ms nk dekat raya....hahahaha.....pastu biaq jln jammed...hehehe
9 : ajar saya bnyk bersabar.....yeahhhh.........
10 : leh kurus kot....hehehe
11 : suke suasana sahur......
12 : pose thn ni sambut ngan org baru.....irfan zaqwan......windu kat irfan....

Comments

Popular posts from this blog

:: MELAKA - PERUBATAN TRADISIONAL BATU KARANG @ DURIAN TUNGGAL ::

:: SHOPPING - TILE MURAH @ KAJANG ::

:: SHOPPING - TILE MURAH ::