* penat..... *

dah lama saya tidak balik ke rumah....rindu bangat....kalau la rumah saya tu dekat....tiap2 minggu saya balik....kan best mcm tu...........saya pun tidak pasti apa yang saya lakukan ni betul atau tidak...saya kurang pasti....buat masa sekarang saya gembira....tapi tidak tahu lagi untuk masa2 yang akan datang.....saya harap saya gembira......cuma ia agak memenatkan saya....mungkin bulan puasa....hmmmm...tapi kalau bukan bulan puasa pun...jalan tetap jammed...itu tidak akan berubah...melainkan jkr buat sesuatu pada jln tu...besarkan sket or buat jalan alternatif....hmmm...itu akan memudahkan orang2 yg tidak suka jammed seperti saya.hari ini seperti semalam...dan akan datang....huhuhu....betapa penat nya saya...tapi ini mungkin dugaan tuk saya......tetibe teringat akan tesis yang telah lama saya tinggalkan......huh........otak saya menjadi pening........ok..skrg masa tuk saya rehat...............*wink!!!*

Comments

Popular posts from this blog

:: MELAKA - PERUBATAN TRADISIONAL BATU KARANG @ DURIAN TUNGGAL ::

:: SHOPPING - TILE MURAH @ KAJANG ::

:: SHOPPING - TILE MURAH ::