* s.a *

dah beberapa hari saya tidak online...ini kerana kekangan masa yg ada.....serta perkara2 yg terjadi dalam hidup saya.**wink!!**

rabu - 13.09.06 : hari ini saya bersama kak sara pergi ke s.a......jalan2 cari makan.......saya harapkan org lain yg temankan....tapi keadaan tidak mengizinkan dia tuk menemani saya.....tidak mengapa....asalkan nanti saya dapat makan kennyy rogers sebagai ganti....yum...yum...*blink!*.bila selesai segala urusan....kami mencari tempat makan...kerna perut kami perlu di isi...hehehe...kak sara ajak saya makan di masjid s.a....mula2 saya agak konpius.....ermm....nak makan kat masjid....macam2 saya bayangkan.....bila sudah sampai......oooo.....ada kedai makan rupanya di dlm kawasan masjid....hmmm....tidak sia2 saya bawa org s.a.........adakah nanti saya akan jadi org s.a??....tapi saya masih syg tuk tinggalkan bangi.....oh pikiran saya keliru...mcm lagu keliru ajai dan nurul..........selesai isi perut.....saya tidak ada apa2 lagi utk dilakukan di s.a......so kami bergerak balik ke bangi....petang...kami buat aktiviti tidur....ye la...kami bergerak pukul 8 pg dari bangi dan sampai 9 pg di s.a......kami bernasib baik jalan tidak berapa jammed....hehehehe

khamis - 14.09.06 : semlm saya puasa sunat...jadi tiada mood tuk ke lib.....oleh itu saya hanya duduk di rumah....berhajat ingin berbuke puasa dengan sate kajang.....lagi sekali hajat saya tidak kesampaian oleh kerna keadaan.....huhuhuhu....malam...saya makan banyak makanan yang ntah apa2.....tuk menghilangkan keinginan sate kajang....huhuhuhu

jumaat - 15.09.06 : saya di lib bersama kak sara.hari ini saya ingin membuat kerja yg lama saya tinggalkan......update tesis...hehehe...yer...saya kene buat analisis data....ohhhhh......saya tidak suka...tapi saya terpaksa...kerna selepas ini saya akan jadi org y sibuk....mybe....*wink!!!*

fikiran ku masih buntu....aku perlukan seseorg tuk mendengar luahan ku....tuk berkongsi kisah ku....cerita ku......sku juga perlukan seseorang tuk menasihati ku....memberi ku keputusan...wpun blum pasti keputusan itu akan ku terima....tapi biarlah dia hadir sekadar teman...tuk ku berkongsi segalanya....agar aku tahu apa yg perlu dalam hidup......

semoga jln yg aku pilih nanti terbaik buat kite bersama...tuk selamanya....thanks 2 kak sara n zura......

Comments

Popular posts from this blog

:: MELAKA - PERUBATAN TRADISIONAL BATU KARANG @ DURIAN TUNGGAL ::

:: SHOPPING - TILE MURAH @ KAJANG ::

:: SHOPPING - TILE MURAH ::