~ saje... ~

busan.....hari-hari buat benda yang sama....tapi tue la hidup aku....

ada orang cakap....
hargai hidup anda...buat perkara yang anda ingin buat...kerna belum tentu anda ada masa yang cukup untuk melakukan semua perkara yang ingin anda lakukan....betul....tapi bukan semua benda kita dapat buat...
apa yang anda mahu?...apa yang anda ingin dalam hidup? dengan siapa anda ingin kongsi kebahagian anda?...kesedihan anda?...mesti dengan seseorang...sebab itu manusia diciptakan untuk berpasangan....tidak kesah sama ada anda ingin kongsi bersama keluarga, kawan atau kekasih...yang pasti anda tidak keseorangan. baik keluarga, kawan atau kekasih.....mereka akan membantu anda kerna mereka sayangkan anda.

saya tidak pasti apa yang saya perkatakan di atas kerna saya sendiri telah hilang kata-kata..(kata-kata saya telah lari dengan kiton...agaknya..)...saya telah kekeringan idea...mungkin sebab cuaca yang tidak menentu...yang kadang2 panas telah 'mengeringkan' idea di otak saya....huh....saya tidak sabar untuk melakukan perkara yang saya ingin lakukan....hmmm...bila agaknya masa itu tiba...(ntah2 masa saya pun dicuri oleh kiton)...kiton bkn seorang pencuri....tapi kiton seorang yang suke ganggu saya....saya pun suka ganggu kiton...terutama masa dia tido...huh.....

p/s: ape nak wat weekend ni...nak ikut g segamat x dpt....nak ikut en md azhari sham beli hadiah la...leh x?..kalu xboleh saya lipat-lipat kereta en md azhari sham....saya jadikan ia kapal terbang...nanti senang saya nak jalan-jalan ketika jalan raya sibuk...hehehe....

Comments

Popular posts from this blog

:: MELAKA - PERUBATAN TRADISIONAL BATU KARANG @ DURIAN TUNGGAL ::

:: SHOPPING - TILE MURAH @ KAJANG ::

:: SHOPPING - TILE MURAH ::