~ sakit perut ~

saya sakit perut...sejak dua tiga empat lima sampai sepuluh menjak ni memang saya selalu sakit perut....huhuhu...ada kawan saya cakap kene taun....huh...tidak...tidak...sekarang bukan musim taun kan..(ye ker?...wink!!)...erm..tapi saya tau kenapa....sebab..tiap kali saya minum susu....mesti perut saya sakit.....huhu....macam mana saya nak bagi tulang saya kuat....kalu perut saya asik sakit.....tulang kuat...perut lak meragam...hmmm......saya rasa saya kene tukar susu....kalau minum omega puls....ok la pulak...saya tidak boleh minum susu dutch lady kot....ermmm....pelik...bukan ia tetap susu ker?....

ada seorang kawan saya yang tidak suka minum susu.....jadi macam mana dia nak bagi tulang dia kuat?....soya?.....soya pun dia tidak suka minum.....ada petua??

orang kata.....doktor pun ada kata (menurut kawan saya....cik zura)....susu tidak elok untuk orang yang kene gastrik...betul ker?...tapi kenapa bila saya kene gastrik....minum susu (dutch lady)...terus kurang sakit......tp bile tidak kene gastrik....saya minum....mesti cirit birit....hm....pelik kan?....kekadang saya terpikir untuk bertanya pada perut.....pada susu...apa yang tidak kene....tapi saya tau...saya xkan dapat jawapan walau saya tanya pada mereka beribu kali......

p/s: sowie for everthing.....mood saya ada masalah sekarang.....kenapa?...JANGAN TANYA!!

Comments

Popular posts from this blog

:: MELAKA - PERUBATAN TRADISIONAL BATU KARANG @ DURIAN TUNGGAL ::

:: SHOPPING - TILE MURAH @ KAJANG ::

:: SHOPPING - TILE MURAH ::