* kerja + kawin *

kerja....kerja....kerja.....

cepat la dapat kerja....saya inginkan pekerjaan sebelum saya konvokesyen kali kedua....

sekarang nie ramai sangat member2 kawin....huhuhu...duit pun banyak nak kene pakai...yer la...beli hadiah.....termasuk kos perjalanan lagi...tu blum kire yang jauh......siap tol lagi....kalu dekat2 area bangi ker....kl ker...boleh la jugak....nie kalu dah sampai...johor.....perak....pengsan aku.....kalu sorg nak pegi...memang tak la.....kalu ramai2 leh gak kongsi2.....huhuhu....asal la ramai sangat orang nak kawin tahun ni...tunggu la tahun depan ker...sempat la aku kumpul duit....tapi tue dah kire jodoh diaorg....so x kesah la...best gak gi kenduri kawin ni (bukan nak amik berkat ek...) sebab dapat jumpe member2 lama....leh borak2 pasal kenangan dulu2...best ape....bile ingat balik...tu la hidup aku sebagai seorang pelajar universiti dan sekolah......best....masa tu kite tak dapat nak putar balik.....
masa kite kene marah dengan cikgu.....panjat pagar sekolah....denda kutip sampah kat padang....ponteng jasmani....tak siap kerja sekolah....hmmmm....
ponteng kuliah.....pastu p jalan2 tgk wayang...sampai midnite.....lepak2 kat projet...huh....tension buat tesis...makan aiskrim malam2.....best.....
tapi sekarang sume tu dah takde...masing2 dah sibuk ngan kerja n kehidupan masing2.....dah ada hal tuju tuk setiap orang.....ada yang dah berubah....ada yang tetap macam dulu...ada yang dah kawin....ada anak.....ada yang masih mencari....ada yang maintain.....hmmm...tapi ni la kehidupan kite...setiap orang makin matang dan dewasa.....kite tidak akan kembali pada zaman silam...tapi kite akan terus maju ke hadapan......

~ semoga berbahagia tuk semua kawan-kawanku di mana saja korang berada....~
* have a nice day n hepi alwaz.....

Comments

Popular posts from this blog

:: SHOPPING - TILE MURAH ::

:: HOME - SURVEY - HOUSES OF LIGHTING PUCHONG ::

:: Tewah - Tempah Langsir for Living ::