:: mengantuk III ::

saya suker datang kerja dalam keadaan mengantuk....suke la sangat2.....

RABU : kerja seperti biasa tetapi agak sibuk...namun masih ada masa tuk melayan rakan-rakan. balik kerja seawal yg boleh agar dapat berehat dengan secukupnya kerna malam bakal muncul dan aktivit menonton wayang sedang menunggu. namun di sebabkan kelewatan en azhari, tiket wayang yg telah di booking tidak dapat di ambil....namun kami bernasib baik kerna tidak ramai yg menonton harry potter...(mybe sebb diaorg buke 2 tempt tuk cite yg sama)...membeli tiket yg awal kerna tidak ingin pulang lambat seperti minggu lepas...tp kite hanya merancang....sebb aktiviti makan selepas menonton wyg....agak lambat juga sampai ke rumah...namun masih boleh dikawal...sebb fikiran saya khamis saya boleh berehat....

KHAMIS : datang kerja penuh semangat...kerja pun banyak dari sebelum nyer...balik dengan tujuan untuk tido n berehat....tp atas pelawaan kak ejah....niat tue terpaksa di delete dari fikiran...malam menjelma...aktiviti shopping berlaku di jusco.....yeah!!!!...tidak sia2 saya menjadi ahli....ini la masa tuk membeli bile gaji pun masih ada....hahahaha....

JUMAAT : datang dengan semangat yg biasa....mengantuk sebab semlm tenaga digunakan tuk berjalan-jalan dan hari ini agar time off di luluskan kerna saya perlu berurusan dgn PPS di ukm....yeahhh...konvo wat kali ke-2 tuk diri sendiri....agak2 ada lg ker lepas nie??....hmmmm....setakat nie tiada perancangan tuk sambung supaya nama bertukar kepada DR.....di masa hadapan saya tidak tahu...mungkin tidak....penat tuk belajar...tp seronok...

Comments

Popular posts from this blog

:: MELAKA - PERUBATAN TRADISIONAL BATU KARANG @ DURIAN TUNGGAL ::

:: SHOPPING - TILE MURAH @ KAJANG ::

:: SHOPPING - TILE MURAH ::