:: ngantuk ::

semalam baru saya dapat tengok cite transformers...best sangat2.dulu2 masa kecik2 suker gak tgk cite nie...tp dah ingat2 luper...berbaloi bg saya tuk korbankan masa tido saya...tue pun sib baik dapat booking tiket...dari last week lagi saya cuba...namun semlm br dapat booking. terpaksa amik gak walapun wayang paling last...yer la..kami br sampai, org lain dh nak balik...huhu...start kul 11.45, so ingat boleh la tido dulu...namun gagal..hukhukhuk...abis wyg dalam kul 2.15, so sampai umah kul 2.30 (sib baik dekat jek...sib baik gak x tido dlm kete..hehehe)..
sampai umah mata hanya mencari tilam...best nyer....tp tidur ku diganggu oleh bunyi jam di hp...huhuhu...dah pukul 6 pagi, rasa malas tuk pegi kerja, tp saya kuat kan semangat...sib baik ari nie sampai gak kat opis...tp skrg saya mengantuk...rase cam nak tido skrg jugak...dah la sejuk, sweater pun ada...

ps: masa tuk tido...selamat malam....

Comments

Popular posts from this blog

:: MELAKA - PERUBATAN TRADISIONAL BATU KARANG @ DURIAN TUNGGAL ::

:: SHOPPING - TILE MURAH @ KAJANG ::

:: SHOPPING - TILE MURAH ::