:: friday yang pelbagai ::

waktu kerja
hari jumaat
masa rehat agak lama
ari jumaat gak stop puasa
sebab ada jamuan perpisahan tuk En.Peter
sempena naik pangkat *best tuuuuu*
so ada makan2 di sponsor oleh En.Zul
sangat best..hiks!

tada...


En.Peter yang dirai


pas sesi makan2
dah kul 1 lebih
cam xsempat nak g floria
walaupun dekat jek
tapi sebab dek panas n nak berjalan kaki
agak leceh
tapi kalu g reramai...cam best la pulak kan
so keputusan terakhir
kami pergi
naik kete membe opis

floria


di putrajaya...jalan kaki pun boleh

kat luar agak panas...yer la
masa pun tgh ari
matahari atas kepala
payung pun lupa nak bawak

buah oren...


bhgn dalam

masuk tang dalam...ok
sejuk sket
dalam fikiran mama nak bawa cik fenny
tapi bile tengok keadaan camni
cam xde aper pun...bunga jek
bagi mereka yang suke bunga boleh la...sbb ada jual2 kat luar
so...xyah la bawa...nnt nk kejar cik fenny lagi
penat baba...hehehe..baik duk umah jek
so balik opis pun dah nak dekat kul 3
erkk....
so ari jumaat sentiasa di isi ngan waktu2 yg macam ni....gud2...this week?..blum pasti lg aper aktivitinya...hmmmmm....

Comments

Popular posts from this blog

:: SHOPPING - TILE MURAH ::

:: HOME - SURVEY - HOUSES OF LIGHTING PUCHONG ::

:: Tewah - Tempah Langsir for Living ::