:: Holiday - Langkawi @ Bella Vista Waterfront Resort & Spa ::

akhirnya smpi jugak kami ke pekan kuah
selepas menjalankan aktiviti kat ORIENTAL VILLAGE

gmbr dr tingkap bilik...yg oren2 tu pelancong from thai kot...sami buddha
yg bumbung belah kanan tu la tempat mkn

kat sini la kami bermalam
bnyk pilihan
tp yg ni jadi pilihan mama n baba
kami book hotel last minute
masa ni lak kebetulan groupon ada offer hotel ni
so pas tnya baba
baba setuju
for 3D2N
kami dapat RM258
bile mama check online
price dia agak jugak la
so kami rasa berbaloi
nak menyedapkan ati lg
mama surf pasal hotel ni
tgk kot2 ada komen x best
xnk bg spoil mood berholiday
alhamdulillah...xde

ni la voucher tu
so mmg bnyk kami dpt jimat kan
hotel dia sgt selesa
wpun ramai org asing
xkesah la
janji best

dlm bilik lupe nak snap
ni dah smpi foyer hotel...nk g bfast
xsaba 2 beradik tu


luaskan

ni lak ada kolam kecik sblm masuk restoran tu
ape lg....si adik duk la tgk nemo nyer


ni bfast kami
antaranya la
mama dh bedal nasi lemak masa ni..hehehehe

pemandangan mengadap laut....bessstttt...berangin lg....nmpk adik tu
budak x sabo2 nk p terjun laut
huhuhuhu

kakak....masa ni adik dh lesap
dia ckp nak g tgk nemo
last2 dtg kat mama....paksa mama ikut dia
xleh nk menikmati makanan cam kakak n baba
huhuhuhu

ni la bdk yg x sabo nak terjun dlm air
huhuhuhu
dh xplain xleh pun still dia x fhm

blkg tu yg cam istana tu la hotel kami duduk
besaaarrrrrr
so sgt2 puas ati
tp katil queen....x cukup nk tdo
sib baik adik kecik

ha...masa check in tinggal deposit RM200
sib baik ada cash money
sbb masa check in mama yg setelkan..baba n kakak p blik air...lgpun booking atas nama mama

program for 1 mei 2013....kami nk gembirakan dua beradik tu....hehehehehe


Comments

Popular posts from this blog

:: SHOPPING - TILE MURAH ::

:: HOME - SURVEY - HOUSES OF LIGHTING PUCHONG ::

:: Tewah - Tempah Langsir for Living ::