:: Maya Silk - Border Lace Murah @ Seksyen 7 Shah Alam ::

ni la misi mama
sebelum ke kedai kayu tu
camna mama tau murah
sbb ada surf tenet
kata info d hujung jari kan
hehehehe

border lace ni mama beli kat MAYA SILK

RM49 / meter
tp mama dapat RM40/ meter
sbb yg ni double side
kalau kat JAKEL RM49/meter

beli border lace for bj raya nnt
hehehehehe
warna dia terhad
tp yg pasti match ngan kain mama
last weekend pun kami g lagi beli lg 1 meter tuk bj raya gak
tp mama beli warna hitam...corak lain sket dari ni
sbb nak bg kat tukang jahit ari tu gak
so awal pagi la pegi
dah alang2 kat ctu
singgah JAKEL cari kain lg
hik3
kata offer kan
tp bnyk cantik2
tgk je...x beli pun
mama beli ape yg nk jek

Comments

zidot said…
cantik2 la border lace..kat cni susah nak cari border lace yg besar2 camtuh...huhu...beli on9 la nampaknya
ps:baju raye aku thn ni pun border lace jugak...hihi..(tp dah terbeli border yg x cantik..huhu)...
xpe...leh beli lg...hehehehe

Popular posts from this blog

:: SHOPPING - TILE MURAH ::

:: HOME - SURVEY - HOUSES OF LIGHTING PUCHONG ::

:: Tewah - Tempah Langsir for Living ::