* tamat *

home sweet home...
akhirnya...setelah setahun setengah berhempas pulas...akhirnya saya berjaya tamatkan ia....syukur pada YANG MAHA KUASA... w/pun banyak halangan, namun ia telah tamat. Sekarang perlu ada arah tuju yang lain pula... KERJA. W/pun aku tidak konvo lagi, namun boleh dikatakan akan... harap result nanti tidak seteruk yang disangka... huh...penat untukelajar lagi. Cukup...Cukup setakat sekarang... aku ada benda lain yang perlu aku cari dalam hidup. Namun kenangan belajar amat bererti... lagi best dari KERJA... kerna aku tidak suka bekerja...jika di beri pilihan antara KERJA, BELAJAR dan SURIRUMAH... pilihan utama aku sudah tentu BELAJAR. Hidup kita tidak pernah lari dari belajar. Dari kita kecil sampai la kita tua. Kehidupan seharian kita penuh dengan belajar. Semasa kecil kita belajar untuk merangkak, berjalan, bercakap dan sebagainya. Bila kita kerja, kita juga belajar untuk memahami kerja kita, cara kerja kita, cara berkomunikasi dengan bos serta rakan-rakan kerja. Bila kita tua, kita belajar untuk menghargai hidup, untuk melakukan ape yg perlu bagi mengisi masa kite. Dulu....Kini dan Selamanya kita akan tetap belajar....kerna ilmu tidak pernah putus...ia akan ada selagi kita terus hidup. Dunia sering berubah, manusia sering berubah, oleh itu, kita perlu BELAJAR untuk seiring dengan perubahan....

Benda la aku melalut tengah hari ni...sowi..xtau ape yang aku tai..coz aku dah busan....sok nak memulakan aktiviti jenjlan...sudah penat aku belajar....skrg masa tuk aku berehat seblm aku tempoh alam pekerjaan yang amat amat aku tidak suka....huh...namun hidup perlu terus....kerja perlu cari...mane aku nak bayar duit PTPTN n duit kete....huhuhu.....

Comments

Popular posts from this blog

:: MELAKA - PERUBATAN TRADISIONAL BATU KARANG @ DURIAN TUNGGAL ::

:: SHOPPING - TILE MURAH @ KAJANG ::

:: SHOPPING - TILE MURAH ::