:: afni & new year ::

dah masuk 2010
kejap jek
dah 2tahun lebih mama jadi isteri
dah setahun lebih jadi ibu
ermm.....srnok?
kompen la
rasa cam dah lengkap idup mama
paling best tgk telatah cik fenny yang pelbagai skrang ni
sebab cik fenny suke main piano n dah pandai nak menulis
baba beli mainan
yeaaa.....cik fenny dpt mainan sempena new year ek


cik fenny n roll-along turtle

suke cik fenny ngan turtle
sebab ada music
bile dengar jek terus nari
yg best sbb dia ada bahasa inggeris n cina
so mama pun blh blajar gak bahasa cina
hehehehe

wit new doodle pro


mula2 baba nak beli yg besar
pastu mama ternampak yg sederhana ni
senang sket cik fenny nak pegang n senang nk bawa g jenjln

pastu weekend ajak baba g poney clearence
xde aper yg menarik
huhuhuhu
tapi bole la beli baju tuk cik fenny
on da way nak balik
sronok cik fenny main2

:D


dan sempena tahun baru gak
mama duk umah
asahkan balik bakat wat kerja-kerja umah ni
1st nak try wat cupcake ngan resepi dr cik google
but yg jadi....

muffin....wpun x cun tp best...puji diri sendiri


sebabkan mixer dah rosak
terbantut nak wat kek
tunggu baba beli alat ganti dia
baru leh wat kek gula hangus baba
teringin gak mama nak g class wat cupcake
hmmmmm......

Comments

haWa said…
wuiyyooo terernye ko suen... siap dah wat muffin ngn kek gula hangus! nnt leh belajar ng ko... kl ko nk belajar cupcake, leh masuk web ni;

ni kawan susuibu, ika RM 150 - http://cupcake-car.blogspot.com/
ni aku pernah order, mmg sedaplaa, k.wiz RM 250 (setiap rabu) - http://inawhiz.blogspot.com/

pastu leh ajar aku lak heheh aku pun nak bljr tp xsmpt2 lg :)
huhuhu.....mane ada...biasa2 jek...nama pun xkeje...duk umah masak la..aper lg....aku igt nk blaja gak but ngan..mama lea...yg aku tempah kek besday afni dlu...yg ko bg ni...aku try tgk ek...hehehe..anyway...tq ek...

Popular posts from this blog

:: MELAKA - PERUBATAN TRADISIONAL BATU KARANG @ DURIAN TUNGGAL ::

:: SHOPPING - TILE MURAH @ KAJANG ::

:: SHOPPING - TILE MURAH ::