:: tq baba...akhirnya... ::

cik fenny sronok
baby suke
mama??...of coz la mama org yang paling hepi
TQVM to baba
sebab akhirnya terbukak gak hati tuk 'berubah fikiran'
setelah sekian lama menanti
sejak dari kami kenal
sampai kami dah berkahwin
dari tiadanya cik fenny
sampai cik fenny dapat adik
baru terbuka hati baba
mama, kakak n bby ucapkan TAHNIAH tuk baba
mybe bagi orang lain ni perkara biasa
tapi tidak bagi kami
tidak bagi mama
ini satu pengorbanan yang cukup berharga yang telah baba lakukan tuk kami
mama tau baba boleh lakukan walaupun selepas bulan yg mulia ni
GO BABA GO...bak kata cik fenny n bby

actually mama pun xsangka bile baba cakap dia nak berubah
sbb mama ingat tu cuma kata2
*sbb sblm ni pun mmg camtu*
tapi ternyata skrg bkn kata2 je
mmg dah jadi kenyataan pun
kekdg cam x caya pun yer gak....
cam pk "btul ker?...ke baba tipu?..hmmm"
tapi mama yakin sekarang
ianya ternyata benar
baba xtipu kami
*PEACE...sowi yer baba..muaahhh!!!*
aper-aper pun
kami akan tetap berdoa semoga baba tabah hadapi dugaan selepas bulan yg mulia ini
KAMI SAYANG BABA!!!!!

p/s: mama baru perasan...kat atas peti ais dah xde lg dah...hehehe...

Comments

shu said…
smoking? all the best ye mad!

mcm aku tau je...
hehehe...tq adah..bg pihak mad..muahahahahah

Popular posts from this blog

:: SHOPPING - TILE MURAH ::

:: HOME - SURVEY - HOUSES OF LIGHTING PUCHONG ::

:: Tewah - Tempah Langsir for Living ::