* BUZZZZZZ *


mungkin kite akan bersama........

hmmmmm.....semakin hari hidup ni semakin rumit.......ke aku yg merumitkan lg hidup aku sendiri?.......nasihat dari seorg kawan........"hidup kite sbnrnyer tiada masalah.....tp kite sendiri yg timbulkannya........hidup kite akan jadi senang......kalu kite rasa telah cukup dgn apa yg kite ada.......hidup kite akan jadi rumit.....sekiranya kite yg menambahkan masalah yg ada...."
semlm kot...kalu xsilap aku...kiteorg p mkn kat restoran oriental....huh.....dh lain la beb....mula2 bapak aku ckp nk mkn kat four season....skali ada cina kawin la pulok....tu pasal la bapak aku patah balik p oriental......apesal aku rasa dh bnyk berubah ek.....w/pun tempt n keadaan kedai x berubah......hehehe.....nk dijadikan cite....sib baik la ada meja kosong.....yer la...bapak aku main redah jek.....bkn booking awal2 pun.....huh.....dh masuk...nk tggu order punyer la pantas.....tp nk tggu dpt mkn....mak ai...leh kenyang perut aku ni......masa mkn pun mcm2 aksi....hehehe.....adik aku ckp......"udang idup"......hahahahahahaha......mau tergelak aku ngan adik pompuan aku....hehehe....sambil tggu mkn tu...borak ngan akak aku.....hehehe....biasak ah.....nk kasi dia jeles sket....hehehe....tu la sape suh duk jauh2....nun di seberang....ngeh...ngeh....ngeh......
dh setel menjamu selera....hehehe....ayat sopan ler coz dinner kan.........adik aku yg laki ajak p cari baju.......ha??....betui ke idak ni......skrg dh kul 9.30.....dh ler kedai tutup kul 10.30....sempat ker?......aku ckp kat bapak aku....kalu nk p...baik gerak skrg.....patut la bapak aku xgerak2 dr td...tggu desert.....hehehe.......bapak aku punyer plan baik....masa nk bayar siap sindir lg....."sibuk sgt smpi xsempat mkn desert"....huh....amik ko......ada ke ckp nk bungkus.....adik aku ckp......buah bnyk lg kat umah.....hahahahahaha.........sib baik la dia xdgr....kalu x...kompen....kompen....kompen ilang pelanggan......tp mmg dh ilang pun...bapak aku ckp....lain kali mkn tempt lain......service dh x sama cam dulu....ermmm........betui2 aku setuju sgt.....hehehe....
skrg ni bile cuti sek jek....mesti ada kenduri kawin...........huh....busan2.......kalu x kawin pun....kompen ada kenduri lain....aiyak.....xpe2....kasi can kat akak2....n abg2.....hahahahaha......aku muda lg beb....xcukup umo lg....hehehe....blajaq pun x abis lg.....lmbt lg la.....hehehe.....lgpun bdk2......hehehehe....so tuk kengkwn aku yg nk kawin or yg sewaktu dgn nyer.....tahniah......wpun aku xdpt dtg.....sori bangat...biasa la...dak sek sibuk nk xam....hahahahahaha
* maznah : 2hb jun 2006 (kawin)
* syam : 3hb jun 2006 (kawin)
* kak yus : 4hb jun 2006 (tunang)
* onie : 8hb jun 2006 (kawin)
pergh....padat seh jadual aku......tp satu majlis pun aku x pegi.....hahahahahaha....seperti yg ku nyatakan td........aku bz nk stduy beb....tesis aku tergantung lg ni...huhuhuhu....benci2...xsuke tesis....ni la kalu dh bdk2....terpaksa la blajaq....huhuhu......xpe...yg pasti aku muda lg...hahahahahaha
**pst : tuk kengkwn aku....sori sgt2 if x dpt p majlis korg....huhuhu.....ape2 pun TAHNIAH!!!!!!
moga bahagia sentiasa......adios!!!

Comments

Popular posts from this blog

:: MELAKA - PERUBATAN TRADISIONAL BATU KARANG @ DURIAN TUNGGAL ::

:: SHOPPING - TILE MURAH @ KAJANG ::

:: SHOPPING - TILE MURAH ::