* penghuni *

umah sewa yg aku duk skrg tu ok la....skrg ni ada 8 org (coz sorg dh abis blajaq...dh balik kg)........yg still lg blajaq kat umah tu....4 org (termasuk aku)....yg lain dh keje......kiteorg ada penghuni tambahan....sinchan dan 3 ekor anak dia....aswaq, harera n kiton.....aku paling tension ngan sinchan.....aku nk mkn...dia pun cbuk2 nk mkn...bkn kiteorg x kasi mkn....br je pas mkn.....mmg kalu ikut ati.....aku blasah jek...tp bile pk dia kucing....aku letak jek kat luar umah...tggu knor balik....br dia leh masuk umah....si kiton ngan harera lak...lincah giler...suke tarik2 langsir...huh....tu xpe lg.....ada ke p main blkg tv n pc...kang xpasai2 kene karen...sape ssh...kiteorg gak...huh...bkn reti nk duk diam.....cube la....bawak2 bertenang.....nk tgk diaorg diam...bile tdo.....kompen diam.......kalu x...lari sana cni........dah tu...siap kaco org nk study lg...huh....

ni sinchan n anak2 dia

ni lak si kiton ngan aswaq...aswaq si hitam....hehehehehe

tgk.....suke2 dia jek nk tdo mane2.....huh....sib baik bkn kasut aku daaaaa........

ni la penghuni yg x dijangka kat umah tu....sib baik 4 ekor jek.....kalu bnyk lg...aku xtau la nk bt camna...huh......so far ok jek aku duk umah tu....xde ape2 masalah....mkn...minum....api...air....sume setel ngan bagus....hehehehe...org2 dlm umah tu mmg best.....so aku ok jek...hehehehe......yg pasti dekat ngan ukm...nt xdela tergesa-gesa aku nk p class....xdela kene bangun awal2 lg....tp insya Allah sem dpn aku dh start tesis....so no more class laaa....yeaaahhhhh!!!!!!.....tp yg bestnyer smpi skrg tajuk tesis xde lg.....huhuhu....camna ni.....huhuhu.......mati2....huhuhuhu.......

bile igt pasai tesis jek mesti aku tension....huh....

Comments

Mrs Shyza said…
sin chan itu ibu..mmg la slalu kelaparan sehhh...
Shu said…
comei nya!!!!!

Popular posts from this blog

:: MELAKA - PERUBATAN TRADISIONAL BATU KARANG @ DURIAN TUNGGAL ::

:: SHOPPING - TILE MURAH @ KAJANG ::

:: SHOPPING - TILE MURAH ::