* JALAN - JALAN DI NILAI *

hmmmm....kali ni kiteorg p jln2 kat nilai lak...hehehe....actually bkn jln2 sgt...tp hampir2 la...hehehe...aku yg suke2 ikut org p keje...hahahaha...ari rabu aku dh kebosanan....xtau aper nk buat...biasa la..boring ngan diup aku mmg xleh nk pisahkan...so...no komen..hahaha....dh sehari suntuk aku duk dlm umah rabu ari tu...cam nk pengsan pun ada....huhuhu....sape aku leh ajak??...masing2 keje...dak2 umah aku pun xde...masing2 ada hal...huhuhu...mau aku x tension...tension coz busan...hehehe....ngok ngek pun ada gak...pastu ada la sorg insan yg baiiiikkkk ati ni ajak aku g ikut dia keje...hahahah...p nilai...coz aku dh busan tahap cipan ari rabu tu...so smlm dia ajak aku...muahahahaha....yahooo...hehehe leh gak jenjln walau pun just p nilai...xkesah..janji aku kluaq dr umah....kulaq dari bangi...huh....best giler...knp??...ape yg best sgt kat nilai tu??...muahahaha...mmg la x best sgt kat nilai...tp org yg ajak aku tu yg best....hahahahaha....tu pasal la best.....hehehe...bkn beli aper pun kat cna...coz tujuan nk p cari kilang....hehe...aku lak bertindak sbgai S/u...muahaha...sib baik kiteorg jumpe kilang tu...hehehe...bijak x??....:D...dh jumpe kilang...coz masa lunch...kiteorg melencong ke NILAI 3....hehehe....saje window shopping n beli kain tuk mak aku...hehehe...coz aku rasa kain dia agak2 murah la...heheh...pas mkn kat nilai 3 kiteorg p blik kat kilang td.....aku duk jela dlm kete...hehehe....jaga kete...huhuhuhu....tp sib baik dia masuk kejap jek...so lepas tu kiteorg trus blik bangi....muahahahahaha....aper lg...melencong ke mines....psssttt....ada org tu ponteng keje...hahahahaha....kantoi x?...sib baik la selamat...xkantoi kan....hehehe.....pastu balik mkn kat shell bangi...(hehehe...port biasa beb...)

thanks coz bw org p jenjln n belikan brg ek....hehe...best giler...giler tun x best cam ni...hehehe...

Comments

Popular posts from this blog

:: SHOPPING - TILE MURAH ::

:: HOME - SURVEY - HOUSES OF LIGHTING PUCHONG ::

:: Tewah - Tempah Langsir for Living ::